site
stats
پاکستان

صوبائی وزیر بلال یاسین الیکشن کمیشن میں پیش نہ ہوئے

Bilal Yasin

اسلام آباد: این اے 120 میں ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر پنجاب کے صوبائی وزیربلال یاسین نے الیکشن کمیشن میں جواب جمع کرا دیا۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن میں صوبائی وزیر بلال یاسین کے خلاف این اے 120 میں ضابطہ اخلاف کی خلاف ورزی سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی۔

الیکشن کمیشن میں سماعت کے دوران پنجاب کے صوبائی وزیر بلال یاسین پیش نہ ہوئے ان کی جانب سے ان کے وکیل شہزاد شوکت نے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر جواب جمع کرا دیا۔

بلال یاسین کے وکیل نے کہا کہ بلال یاسین نے حلقے کا دورہ نہیں کیا ان کا گھرانتخابی حلقے میں ہے۔

چیف الیکشن کمشنر نے کہا کہ لاکھوں لوگوں کے گھر حلقے میں موجود ہیں گھرجانے سے نہیں روکا،انتخابی مہم چلانے پرنوٹس لیا۔ الیکشن کمیشن کے ممبر نے کہا کہ ریلی کی ویڈیوزبھی بنائی گئیں،بلال یاسین موجود ہیں۔

سردار رضا خان نے کہا کہ شیڈول کے بعد ضابطہ اخلاق نافذالعمل ہوجاتا ہے۔

الیکشن کمیشن نے بلال یاسین کوضابطہ اخلاق پرعملدرآمد کو یقینی بنانے کی ہدایت کرتے ہوئے کیس کی سماعت 14 ستمبر تک ملتوی کردی۔


این اے 120 میں ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پربلال یاسین سے جواب طلب


یاد رہے کہ گزشتہ سماعت پرالیکشن کمیشن آف پاکستان نے صوبائی وزیرخوراک بلال یاسین سے 7 ستمبر تک جواب طلب کیا تھا۔

چیف الیکشن کمشنرکا کہنا تھا کہ بلال یاسین انتخابی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کے مرتکب ہوئے تو نااہلی کے لیے شوکاز نوٹس جاری کریں گے۔

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں الیکشن کمیشن نے این اے 120 میں انتخابی ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی پر وفاقی وزیر برائے کامرس وٹیکسٹائل پرویز ملک کو نوٹس جاری کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top