The news is by your side.

Advertisement

روسی فضائیہ کا طیارہ لینڈنگ کے دوران تباہ، 3 افراد ہلاک

ماسکو: روسی ایئرفورس کا بمبار طیارہ خراب موسم کے دوران ایمرجنسی لینڈنگ کرتے ہوئے تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں عملے کے 3 ارکان ہلاک ہوگئے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق روس کا بمبارہ طیارہ ٹی یو 22 ایم 3 مانسک کے ایئرپورٹ پر خراب موسم کی وجہ سے ایمرجنسی لینڈنگ کی کوشش کے دوران حادثے کا شکار ہوگیا جس کے نتیجے میں طیارے میں سوار عملے کے 3 ارکان ہلاک ہوگئے۔

روسی وزارت دفاع کے مطابق بمبار سپر سونک طیارہ آرٹیک کے علاقے میں معمول کے گشت کے بعد واپس لوٹ رہا تھا جبکہ شدید سرد موسم کے باعث حد نگاہ انتہائی کم تھی جس کی وجہ سے حادثہ پیش آیا۔

وزارت دفاع کے مطابق لینڈنگ کے دوران زمین کے ساتھ لگتے ہی طیارے کا توازن بگڑ گیا اور طیارے میں آگ بھڑک اُٹھی اور طیارہ جل کر راکھ کے ڈھیر میں تبدیل ہوگیا۔

رپورٹ کے مطابق حادثے کی تحقیقات کے لیے کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے، جو حادثے کی رپورٹ پیش کرے گی جس کے بعد تادیبی کارروائی عمل میں لائی جائے گی۔

روسی سرکاری ادارے کے مطابق حادثے کے شکار طیارے میں میزائل موجود نہیں تھے تاہم نجی ٹی وی کے جوزف ڈیمپسی نے کہا کہ ان کے پاس ثبوت موجود ہیں کہ طیارے کی لینڈنگ کے دوران اس ونگ میں میزائل نصب تھے۔

مزید پڑھیں: شام میں روسی طیارہ میزائل حملے میں تباہ، 15 فوجی ہلاک

یاد رہے کہ گزشتہ سال ستمبر میں شام میں تعینات روسی فوجیوں کو ایئربیس لانے والا طیارہ بحیرہ روم میں پرواز کے دوران میزائل حملے میں تباہ ہوگیا تھا جس کے نتیجے میں 15 روسی فوجی ہلاک ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں