The news is by your side.

Advertisement

50 سال حکمرانی کرنے والی جماعتوں نےعوام کے لیے کچھ نہیں کیا،محمود خان

دیربالا: وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ محمود خان کا کہنا ہے کہ 50 سال حکمرانی کرنے والی جماعتوں نےعوام کے لیےکچھ نہیں کیا، مخالفین آئندہ الیکشن کے لیے 5 سال تک انتظار کریں۔

تفصیلات کے مطابق دیر بالا میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ محمود خان نے کہا کہ تحریک انصاف کے ورکرز اپنی صفوں میں یکجہتی پیدا کریں، پورے صوبے کا وزیراعلیٰ ہوں، کسی مخصوص ضلع کے لیے کام کا تاثر غلط ہے۔

محمود خان نے کہا کہ 50 سال حکمرانی کرنے والی جماعتوں نےعوام کے لیےکچھ نہیں کیا، مخالفین آئندہ الیکشن کے لیے 5 سال تک انتظار کریں، تحریک انصاف 2023 میں کارکردگی کے بنیاد پر میدان میں اترے گی۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ نے ترقیاتی منصوبوں کے لیے 50 کروڑ دینے کا اعلان بھی کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ چوروں اور لٹیروں نے قومی خزانہ لوٹا ،احتساب کا عمل جاری رہے گا۔

فاٹا انضمام کے فیصلے کو ہر صورت کامیاب بنانا ہے ، محمود خان

یاد رہے کہ گزشتہ روز وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ محمود خان کا کہنا تھا کہ 70سالوں کی پسماندگی دور کرنے میں وقت لگے گا، تمام قبائلی اضلاع میں تعلیم اور صحت کے معیار کو بہتر بنائیں گے۔

محمود خان کا کہنا تھا کہ 70سالوں کی پسماندگی دور کرنے میں وقت لگے گا، تمام قبائلی اضلاع میں تعلیم اور صحت کے معیار کو بہتر بنائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں