The news is by your side.

Advertisement

انکم ٹیکس کے حوالے سے بڑی خبر

اسلام آباد: فیڈرل بورڈ آف ریونیو نے کہا ہے کہ اس بار ریکارڈ انکم ٹیکس گوشوارے داخل کیے گئے ہیں، فائلنگ کے دوران پہلی مرتبہ سب سے زیادہ انکم ٹیکس حاصل کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ایف بی آر نے انکم ٹیکس کے حوالے سے ایک اعلامیہ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ مقررہ آخری تاریخ تک ریکارڈ 18 لاکھ انکم ٹیکس گوشوارے جمع ہوئے، اور تقریباً 22 ارب کا ٹیکس جمع ہوا۔

ایف بی آر کا کہنا تھا کہ فائلنگ کے دوران پہلی مرتبہ سب سے زیادہ انکم ٹیکس حاصل کیا گیا ہے، گزشتہ سال اسی عرصے میں 13.5 ارب روپے انکم ٹیکس حاصل ہوا تھا، اس بار 4 فی صد زائد انکم ٹیکس گوشوارے جمع اور 63 فی صد زائد ٹیکس اکٹھا ہوا۔

حکومت نے 8 دسمبر 2020 کے بعد مزید تاریخ میں توسیع نہیں کی، جس کا مقصد ٹیکس گزاروں کا آخری تاریخ پر اعتماد بحال کرنا تھا، ٹیکس گزاروں کی سہولت کے لیے خصوصی اقدامات بھی اٹھائے گئے۔

خصوصی اقدامات کے تحت چیف کمشنرز آئی آر کو گوشوارے جمع کرانے کی تاریخ میں توسیع کی ہدایت کی گئی، آن لائن طریقے سے توسیع کی درخواست کے ساتھ دستی درخواست کی اجازت بھی دی گئی۔

ٹیکس ایڈوائزرز کو ایک درخواست پر کئی ٹیکس گزاروں کو توسیع کی سہولت دی گئی، چیف کمشنرز کی طرف سے درخواستوں کی وصولی اور خصوصی ڈیسک کی تشکیل کی گئی۔

اندازے کے مطابق 3 لاکھ ٹیکس گزاروں نے توسیع کے لیے درخواست دے دی ہے، اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ گوشوارے داخل کرنے والوں کی تعداد 21 لاکھ تک بڑھ جائے گی، گوشوارے نہ جمع کرانے کے خلاف ایکشن کا آغاز بھی کر دیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں