The news is by your side.

Advertisement

وزیر خارجہ کا دورہ قطر، دو طرفہ روابط پر تبادلہ خیال

وحہ : وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ایک روزہ دورے پر قطر پہنچ گئے جہاں انہوں قطری وزیر خارجہ سے دو طرفہ تعلقات اور باہمی روابط بڑھناے پر تبادلہ خیال کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے دورہ قطر کے موقع پر قطری نائب وزیر اعظم اور وزیر خارجہ شیخ محمد بن ثانی سے ملاقات کی۔ ملاقات کے دوران قطری وزیر سے رابط میں فروغ سمیت خطے کی صورتحال پر گفتگو کی۔

قطری وزیر خارجہ شیخ محمد بن ثانی نے کہا کہ جلد پاکستانیوں کو قطر میں ملازمت کے مواقع فراہم کریں گے۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ قطری نائب وزیر اعظم نے علاقائی استحکام کےلیے پاکستان کے کردار کو سراہا اور دونوں وزراء خارجہ نے دو طرفہ تجارت کو مزید فروغ دینے پر اتفاق کیا۔

اس موقع پر شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان 2022 میں متوقع فیفا ورلڈ کپ کے موقع پر قطر سے معاونت کرے گا۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان اور قطر کے درمیان دو طرفہ تجارت میں ایک سال کے دوران اضافہ ہوا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ قطری نائب وزیر اعظم نے شاہ محمود قریشی کے اعزاز میں ظہرانہ دیا جبکہ ظہرانے کے بعد وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ڈپٹی امیر قطر، وزیر اعظم قطر سے ملاقات کریں گے۔

خیال رہے کہ وزیر خارجہ قطر روانہ ہونے کے لیے بغیر پروٹوکول کے ائیرپورٹ پہنچے، شاہ محمود قریشی ائیرپورٹ پرعام شہریوں کے ساتھ قطار میں کھڑے رہے۔

شاہ محمود قریشی بورڈنگ پاس لینے کے لیےعام مسافروں کی طرح مراحل سے گزرے، مسافروں نے وزیرخارجہ کو اپنے درمیان دیکھ کر خوشی کا اظہار کیا اور سیلفیاں بھی بنوائیں۔

وزیر خارجہ نے اپنے 4 ملکی دورے کو شٹل دپلومیسی کا نام دے دیا

واضح رہے کہ دو روز قبل وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے اپنے حالیہ 4 ملکی دورے کو شٹل ڈپلومیسی کا نام دیا تھا۔

شٹل ڈپلومیسی ایک ثالث کی جانب سے دو یا زائد فریقین کے درمیان شروع کیے گئے مذاکرات ہوتے ہیں جو براہ راست بات چیت کے لیے ناگزیر ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں