The news is by your side.

Advertisement

عید سے قبل خواجہ آصف امریکا کا دورہ کریں گے

اسلام آباد : وزیرخارجہ خواجہ آصف عیدسے قبل امریکا کا اہم دورہ کریں گے، ذرائع کا کہنا ہے کہ خواجہ آصف پاکستان سے متعلق نئی پالیسی پرامریکی حکام سے تبادلہ خیال کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور جنوبی ایشیا کے لئے نئی امریکی پالیسی کے اعلان کے بعد وزیرخارجہ خواجہ آصف عید سے قبل امریکا کا دورہ کریں گے۔

ذرائع کے مطابق خواجہ آصف دورہ امریکا میں پاکستان کے لئے نئی امریکی پالیسی پرامریکی حکام سے ملاقاتیں کریں گے، نئی افغان پالیسی اورافغانستان میں پاکستان کے کردارکے حوالے سے بھی بات چیت کی جائے گی۔

دورے میں دہشتگردی کیخلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں، قیام امن کے لئے پاکستان کے کردار،افغان امن عمل اورافغان مذاکراتی عمل کے حوالے سےبھی مختلف امور زیر غور آئیں گے۔

خیال رہے کہ خواجہ آصف کوامریکی وزیر خارجہ نے دورہ امریکاکی دعوت دی تھی۔

اس سے قبل ریکس ٹلرسن کا کہنا تھا پاکستان دہشتگردی کےخلاف جنگ سےشدید متاثر ہوا، خطےمیں امن و استحکام کیلئے پاکستان اہم اتحادی ثابت ہوسکتا ہے۔


مزید پڑھیں : امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ڈونلڈ ٹرمپ کا مطالبہ


انہوں نے کہا پاکستان اورافغانستان کودہشتگردوں کے خلاف مزید موثر کارروائیاں کرنا ہوں گی، طالبان کے پاس پرامن مذاکرات کے ذریعے سیاسی حل کاراستہ موجود ہے۔

دوسری جانب امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹیلرسن نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے فون پر پاکستان کے حوالے سے امریکی پالیسی پر تبادلہ خیال کیا اور کہا کہ افغانستان میں امن کیلئے تمام اتحادیوں کوملکرکام کرنےکی ضرورت ہے۔

یاد رہے کہ افغانستان اور جنوبی ایشیا سے متعلق امریکی پالیسی بیان کرتے ہوئے پاکستان سے پھر ڈو مور کا مطالبہ کردیا اور ساتھ پاکستان کو دھمکیاں دے ڈالیں، کہا اربوں ڈالر دیئے ہیں نتائج چاہئیں، پاکستان کو دہشگردوں کےٹھکانوں کا صفایا کرنا ہوگا۔

ڈونلڈٹرمپ نے دھمکی دی کہ افغانستان میں ہماراساتھ دینے پر پاکستان کوفائدہ ہوگا، دوسری صورت میں اسے نقصان کا سامنا کرنا پڑے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں