مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے حوالے سے تمام اقدامات کررہے ہیں، دفتر خارجہ -
The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے حوالے سے تمام اقدامات کررہے ہیں، دفتر خارجہ

اسلام آباد : ترجمان دفترخارجہ نفیس زکریا کا کہنا ہے کہ پاکستان مقبوضہ وادی میں انسانی حقوق کی بگڑتی صورتحال کا جائزہ لے رہا ہے، مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کےحوالے سے تمام اقدامات کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفترخارجہ نفیس زکریا نے ہفتےوار بریفنگ میں بتایا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی دہشتگردی میں اسی سے زائد شہید ہوگئے جبکہ بھارتی فورسز کے ہاتھوں ابتک سات ہزار کے قریب کشمیری زخمی ہوچکے ہیں۔

ترجمان کے مطابق تاحال پانچ سو کمشیریوں کی آنکھیں پلیٹ گن سے شدید متاثرہوئیں، معاون خصوصی طارق فاطمی نے سیکریٹری جنرل او آئی سی کو کشمیر کی صورتحال پر اعتماد میں لیا ہے۔


 مزید پڑھیں :  نریندر مودی نے کشمیر سے دنیا کی توجہ ہٹانے کے لئے بلوچستان پر بیان دیا، دفترخارجہ


ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ بھارتی وزیراعظم کا بیان مقبوضہ کشمیر سے دنیا کی توجہ ہٹانے کے سلسلے کی کڑی ہے تاہم مودی کے بیان کا پورے بلوچستان نے مظاہروں کی شکل میں جواب دیا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ امریکی وزیر خارجہ کے دورے کی منسوخی کے حوالے سے کسی بیان سے آگاہ نہیں، جان کیری نے گزشتہ ماہ دورہ پاکستان کی خواہش ظاہر کی تھی، دورے کی تاریخ تاحال موصول نہیں ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان مقبوضہ وادی میں بھارتی مظالم کے خاتمے اور انکی مذمت میں تمام اہم فورمز پربات کررہا ہے، ہم مسئلہ کشمیر پر اپنی بھرپور کوششیں کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں