The news is by your side.

Advertisement

عالمی برادری بھارت کوکشیدہ صورتحال کاذمہ دارٹھہرائے، دفتر خارجہ

اسلام آباد : ترجمان دفترخارجہ نے بھارتی فوج کی راولاکوٹ سیکٹر پر بلااشتعال فائرنگ کی شدید مذمت کرتے ہوئے مطالبہ کیا کہ عالمی برادری بھارت کوکشیدہ صورتحال کاذمہ دارٹھہرائے۔

تفصیلات کے مطابق دفتر خارجہ نے بھارتی فوج کی لائن آف کنٹرول کی مسلسل خلاف ورزیوں کو امن کے لئے خطرہ قرار دے دیا، ترجمان دفترخارجہ نے راولاکوٹ سیکٹر پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی انتہا پسند فوج مسلسل نہتے شہریوں کونشانہ بنارہی ہے۔

نفیس زکریا نے مطالبہ کیا کہ عالمی برادری بھارت کو کشیدہ صورتحال کاذمہ دارٹھہرائے۔


مزید پڑھیں :  بھارتی فوج کی ایل او سی پر پھرفائرنگ، خاتون سمیت چارشہری زخمی


یاد رہے گذشتہ روز راولاکوٹ سیکٹرپربھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ اورگولہ باری سے خاتون سمیت چار شہری زخمی ہوئے تھے جبکہ پاک فوج کی بھرپورجوابی کارروائی پر بھارتی بندوقیں خاموش ہوگئیں تھیں۔

واضح رہے کہ بھارت دوہزارتین سے مسلسل سیزفائرمعاہدے کی خلاف ورزی کررہا ہے جس کی وجہ سے شہریوں کی ایک بڑی تعداد شہید اور زخمی ہوچکی ہے‘ پاکستان اقوامِ متحدہ کی قرارد ادوں کی روشنی میں خطے میں امن کا حامی ہے لیکن بھارت کی جانب سےایسی کوششوں کا مثبت جواب نہیں دیا جاتا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں