The news is by your side.

Advertisement

دفترخارجہ کی مقبوضہ کشمیر میں ریاستی دہشت گردی کی مذمت

اسلام آباد : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے ہاتھوں بے گناہ کشمیریوں کی شہادت پر پاکستانی دفترخارجہ نے مقبوضہ کشمیر میر بھارتی جارحیت کی پرزور مذمت کی ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نفیس ذکریا نے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ریاستی دہشت گردی کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان نے کشمیر کے مسئلے کو حل کرنے کے عزم کیا ہوا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کشمیری لیڈربرہان وانی اوردیگر کشمیریوں کے ماورائے عدالت قتل کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ برھان وانی اور درجنوں دیگر کشمیریوں کی شہادت قابل مذمت ہے۔

ترجمان نے کہا کہ بھارتی ہتھکنڈے کشمیریوں کوحق خود ارادیت سےدستبردار نہیں کرسکتے۔ دفتر خارجہ نے کشمیری قیادت کی نظربندی پر بھی سخت تشویش کا اظہار کیا ہے۔

پاکستان کو کشمیری رہنماؤں کی گرفتاری پر شدید تحفظات ہیں، ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ بھارت کی طرف سے ایسے اقدامات بنیادی انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہیں، مسئلہ کشمیرکا حل کشمیریوں کے حق خودارادیت سے ہی ممکن ہے۔

نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ مسئلے کا واحد حل اقوام متحدہ کی نگرانی میں غیرجانبدارانہ رائے شماری میں ہی ممکن ہے۔ کشمیریوں کو حق خودارادیت دے کرہی مسئلہ کشمیرحل کیا جاسکتا ہے۔ بھارتی حکومت سیکیورٹی کونسل کی قراردادوں اور انسانی حقوق کی پابندی کرے۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں