The news is by your side.

Advertisement

جموں و کشمیر تنازع کی عالمی حیثیت تبدیل کرنے کی ہر کوشش کے مخالف ہیں، پاکستان

اسلام آباد : پاکستان نے مقبوضہ کشمیر میں تیزی سے بگڑتی صورتحال پر شدید تشویش کا اظہار کیا ہے دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ جموں و کشمیر تنازع کی عالمی حیثیت تبدیل کرنے کی ہر کوشش کے مخالف ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹر فیصل نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر کے عوام میں شدید خوف وہراس پایا جاتا ہے، رواں ہفتوں میں38ہزار نیم فوجی دستوں کی تعیناتی خوف کی وجہ ہے۔

قابض فورسز نے سیاحوں، یاتریوں، طلبا کو کشمیر سے نکلنے کا حکم دیا ہے اور عوام سے کہا ہے کہ مقامی آبادی خوراک ذخیرہ کرلے، ایسے اعلانات شکوک پیدا کررہے ہیں۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں جغرافیہ کی تبدیلی کے خدشات بہت بڑھ چکے، پاکستان مقبوضہ کشمیر کی جغرافیائی یا آبادی کا تناسب تبدیل کرنے کا مخالف ہے۔

جموں و کشمیر تنازع کی عالمی حیثیت تبدیل کرنے کی کوشش کے مخالف ہیں، کوئی بھی کوشش اقوام متحدہ سلامتی کونسل کی سنگین خلاف ورزی ہوگی، بھارت کے منفی عزائم سے خطے کی امن و سلامتی داؤ پر لگ جائے گی۔

ترجمان نے اپنے بیان میں کہا کہ بھارت نے ایل او سی پر فائر بندی کی خلاف ورزیوں میں کئی گنا اضافہ کیا، بھارتی فائرنگ سے19جولائی سے3اگست تک6شہری شہید،48زخمی ہوئے، بھارتی فورسزنےبھاری ہتھیاروں کابےہنگم استعمال کیا، بھارتی فورسز نے بنیادی ڈھانچے کو نقصان پہنچایا۔

ترجمان دفترخارجہ نے کہا کہ بھارتی فورسز نے تازہ اشتعال انگیزی میں شہریوں پر کلسٹر بم پھینکے، بھارتی جارحیت سے چار سالہ بچےسمیت دو افراد شہید،11 زخمی ہوئے، پاکستان بھارتی فوج کی اشتعال انگیزیوں کی شدید مذمت کرتا ہے، بھارتی منفی سرگرمیاں عالمی انسانی قوانین کی سنگین خلاف ورزیاں ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں