The news is by your side.

Advertisement

بھارتی وزیر کا ایف اے ٹی ایف کو سیاست کا شکار کرنے کا اعتراف، پاکستان کا سخت ردعمل

اسلام آباد: دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ بھارتی وزیر کے ایف اے ٹی ایف کو سیاست کا شکار کرنے کا اعتراف نے بھارت کی اصلیت عیاں کردی ہے، ہمیں اپنے عالمی شراکت داروں کی حمایت اور تعاون حاصل ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی وزیر خارجہ نے ایف اے ٹی ایف کو سیاست کا شکار کرنے کا اعتراف کرلیا جس پر پاکستان کی جانب سے کہا گیا ہے کہ بھارتی وزیر کے بیان نے بھارت کی اصلیت عیاں کردی ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان کی جانب سے کہا گیا کہ بیان نے بھارتی منفی کردار پر پاکستان کے مؤقف کو درست ثابت کیا، پاکستان واضح کرتا آیا ہے کہ بھارت ایف اے ٹی ایف کو سیاست کا شکار کر رہا ہے، بھارت سیاست کا شکار کر کے ایف اے ٹی ایف کے کردار کو گھٹا رہا ہے۔

دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ حالیہ بھارتی بیان بھی ٹیکنیکل فورم کا سیاسی مقاصد کے لیے استعمال ثابت کرتا ہے، پاکستان مخلصانہ اور تعمیری انداز میں ایف اے ٹی ایف سے رابطے میں ہے، بھارت بھونڈے ذرائع سے شک ظاہر کرنے کا طریقہ اختیار کرتا ہے۔

ترجمان کی جانب سے کہا گیا کہ ماضی میں پاکستان بار بار بھارت کے نقلی کردار کو سامنے لاتا رہا ہے، بھارت کے حالیہ اعتراف کو ایف اے ٹی ایف کے نوٹس میں لایا جائے گا۔

دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان صدر ایف اے ٹی ایف کو اپروچ کرنے پر غور کر رہا ہے، بطور شریک چیئرمین جوائنٹ گروپ بھارت کا کردارمشکوک ہوگیا ہے، ہم ایف اے ٹی ایف پر زور دیتے ہیں کہ اس معاملہ کو دیکھے۔ اینٹی منی لانڈرنگ اور سی ایف ٹی پر پیش رفت کو ایف اے ٹی ایف نے تسلیم کیا، ہم اس مومینٹم کو جاری رکھنے کے لیے پرعزم ہیں۔

دفتر خارجہ کی جانب سے مزید کہا گیا کہ ہمیں اپنے عالمی شراکت داروں کی حمایت اور تعاون حاصل ہے، دھوکے بازی سے پاکستان پر دباؤ ڈالنے کی بھارتی کوشش ناکام رہی ہے، بھارت کی کوشش کو کبھی کامیابی نہیں ملے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں