The news is by your side.

Advertisement

چاہتے ہیں بھارت سے پلوامہ حملے پر قابل عمل معلومات مل جائیں: دفتر خارجہ

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل کا کہنا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں شب معراج کو مساجد کو تالے لگائے گئے، پاکستان ان اقدامات کی مذمت کرتا ہے۔ چاہتے ہیں بھارت سے پلوامہ حملے پر قابل عمل معلومات مل جائیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل نے ہفتہ وار بریفنگ میں کہا کہ چاہتے ہیں بھارت سے پلوامہ حملے پر قابل عمل معلومات مل جائیں، بھارت کو کچھ نئے سوالات بھیجے ہیں۔ بھارت نے پہلے کے سوالات کا جواب بھی ابھی تک نہیں دیا۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر کی صورتحال مخدوش ہے، مزید 2 کشمیری شہید کر دیے گئے۔ یاسین ملک کو بدنام زمانہ تہاڑ جیل منتقلی اور مقبوضہ کشمیر میں جمعے کو مساجد کی بندش کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں بھارتی بربریت رکوائے، مقبوضہ کشمیر سے افسوسناک خبروں کا سلسلہ جاری ہے۔ میر واعظ عمر فاروق کو نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی (این آئی اے) میں پیش ہونے پر مجبور کیا جارہا ہے، مقبوضہ کشمیر میں شب معراج کو مساجد کو تالے لگائے گئے۔ ’پاکستان ان اقدامات کی مذمت کرتا ہے‘۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لے۔

دفتر خارجہ کے مطابق کرتار پور راہداری سے متعلق ٹیکنیکل اجلاس 16 اپریل کو ہوگا، امید ہے بھارت بھی پاکستان کے جذبے پر اسی طرح ردعمل دے گا۔ پاکستان نے پلوامہ ڈوزئیر پر بھارت سے مزید معلومات مانگ لیں۔ پاکستان نے جواب دیا تھا دوبارہ ایسا ہوا تو ہم جواب دیں گے۔

ترجمان نے مزید کہا کہ بحرین کے وزیر خارجہ نے پاکستان کا دورہ کیا۔ وزیر خارجہ نے کنگ حماد یونیورسٹی نرسنگ کے تحفے پر شکریہ ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں