The news is by your side.

پاکستانی قونصل جنرل ایس پی طاہر داوڑ کے جسد خاکی کے لیے اسپتال میں موجود: دفتر خارجہ

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ ایس پی طاہر خان داوڑ کے جسد خاکی کو قونصلیٹ منتقل کرنے کے لیے کہا ہے، پاکستانی قونصل جنرل اس وقت جسد خاکی کے لیے اسپتال میں موجود ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل نے ہفتہ وار بریفنگ میں کہا کہ بھارتی قابض افواج نے مزید 4 نہتے کشمیریوں کو شہید کر دیا، عالمی برادری کو کہتے ہیں کشمیر میں بھارتی بربریت کا نوٹس لے۔

دفتر خارجہ نے آسیہ اندرابی کی حراست کی شدید مذمت کی۔

افغانستان میں قتل کیے جانے والے ایس پی طاہر خان داوڑ کے بارے میں ترجمان کا کہنا تھا کہ ایس پی کے قتل کی مذمت کرتے ہیں، ایس پی کے قتل پر افغان ناظم الامور کو 2 بار دفتر خارجہ طلب کیا گیا۔

ترجمان نے کہا کہ ایس پی کے جسد خاکی کو قونصلیٹ منتقل کرنے کے لیے کہا ہے، مطالبہ کیا ہے کہ جلد جسد خاکی پاکستان کے حوالے کیا جائے۔ ’تاخیر پر افغانستان سے احتجاج بھی کیا، پاکستانی قونصل جنرل اس وقت جسد خاکی کے لیے اسپتال میں موجود ہیں‘۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستانی شہریوں کی چینی بیگمات سے متعلق معاملے کو دیکھ رہے ہیں، مسئلے کو چین کے ساتھ حل کرلیں گے۔

ڈاکٹر عافیہ صدیقی کے معاملے پر ان کا کہنا تھا کہ عافیہ صدیقی سے 5 سالوں میں 10 مرتبہ قونصلیٹ حکام نے ملاقات کی، ایلس ویلز کے حالیہ دورہ پاکستان میں بھی عافیہ صدیقی کا معاملہ اٹھایا، ’عافیہ صدیقی سے متعلق امریکا کے ساتھ لگاتار بات چیت جاری ہے‘۔

ترجمان نے بتایا کہ وزیر اعظم عمران خان 20 اور 21 نومبر کو ملائیشیا کا دورہ کریں گے، پاکستان نے روس میں افغان عمل سے متعلق کانفرنس میں شرکت کی۔

انہوں نے مزید بتایا کہ سردیوں کی وجہ سے افغان مہاجرین کی واپسی کاعمل معطل ہے، آئندہ سال مارچ میں افغان مہاجرین کی واپسی کا عمل دوبارہ شروع ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں