The news is by your side.

Advertisement

بھارت اندرونی معاملات میں مداخلت کررہا ہے، ترجمان دفتر خارجہ

اسلام آباد : ترجمان دفترخارجہ نے کہا ہے کہ بھارت پاکستان کے اندرونی معاملات میں مداخلت کررہا ہے، بھارتی ایجنسیاں پاکستان مخالف سرگرمیوں میں ملوث ہیں۔

اسلام آباد میں میڈیا بریفنگ میں ترجمان دفترخارجہ نفیس زکریا نے کہا کہ بھارتی ایجنیساں پاکستان مخالف سرگرمیوں میں ملوث ہیں، بھارتی وزیراعظم کے بلوچستان اور بنگلہ دیش کے حوالے سے بیانات ریکارڈ پر ہیں۔

ترجمان دفترِخارجہ نے کہا کہ سارک سربراہ کانفرنس آٹھ مرتبہ ملتوی ہوئی، پانچ مرتبہ بھارت نے ملتوی کرائی، بھارت کی جانب سے بین الاقوامی فورمز کو سیاسی مقاصد کے لیے استعمال کرنا قابل مذمت ہے۔

ترجمان نے کہا کہ بھارت دنیا کی توجہ کشمیر سے ہٹانے کے لیے اوچھے ہتھکنڈے استعمال کر رہا ہے، امریکا پاکستان اوربھارت کے درمیان تنازعات حل کرانے میں کردار ادا کرے۔

نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خلاف باقاعدہ منصوبہ بندی اور حکمت عملی کے تحت آگے بڑھ رہے ہیں، دہشتگردی کیخلاف جنگ میں شہید افراد کی تعداد ستر ہزار ہوگئی ہے۔


مزید پڑھیں : عالمی برادری کشمیرمیں بھارتی مظالم رکوائے، ترجمان دفترخارجہ


یاد رہے اس سے قبل ایک بیان میں نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ برہان وانی کے ماورائے عدالت قتل کے بعد 150کشمیری شہید کیے گئے ہیں، بھارتی ظلم وبربریت سے اب تک15ہزارسے زائد کشمیری زخمی ہوچکے ہیں، بھارتی فورسز کشمیر میں نسل کشی کررہی ہیں، قابض بھارتی افواج جنگی جرائم کی مرتکب ہورہی ہیں۔

مقبوضہ کشمیرکی صورتحال پاکستان کے عوام اورحکومت کے لئے باعث تشویش ہے، مقبوضہ کشمیرمیں حقائق جاننے کے لیے مشن بھیجا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں