The news is by your side.

Advertisement

سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹانا درست نہیں ہوگا، معین خان

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان معین خان نے کہا ہے کہ اس وقت سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹانا درست نہیں ہوگا، سرفراز کو ہٹانے سے پہلے متبادل کو تلاش کرنا ضروری ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان معین خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہیڈ کوچ مکی آرتھر کی شاداب خان کو کپتان بنانے کی تجویز سے اتفاق نہیں کرتا ہوں۔

معین خان نے کہا کہ مکی آرتھر نے سرفراز احمد کے ساتھ شاداب کو نائب کپتان کیوں نہیں بنایا، آج کل جو کچھ ہورہا ہے وہ کرکٹ کے ساتھ انصاف نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ میں نے ہمیشہ سب سے پہلے پاکستان کی بات کی ہے، قومی ٹیم کے ساتھ اگر دوبارہ موقع ملا تو ضرور اپنی خدمات انجام دوں گا، ملک کے لیے کسی بھی ذمہ داری پر کام کرنے کے لیے تیار ہوں۔

مزید پڑھیں: ہیڈ کوچ مکی آرتھر نے شاداب خان کا نام ٹی ٹوینٹی کپتان کیلئے تجویز کردیا

واضح رہے کہ پی سی بی کی کرکٹ کمیٹی کے اجلاس میں قومی ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر نے لیگ اسپنر شاداب خان کا نام مستقبل کے کپتان کے لیے تجویز کیا تھا۔

ورلڈ کپ میں ٹیم کی ناقص کارکردگی سے متعلق کرکٹ کمیٹی کے ارکان نے ہیڈ کوچ مکی آرتھر سے سخت سوالات کیے تھے، جس پرمکی آرتھر جوابات سے مطمئن نہ کر سکے تھے۔

کمیٹی نے سوال کیا کہ چیمپئنزٹرافی جیتنے والی ٹیم کی کارکردگی نیچے کیوں گئی ؟جس پر ہیڈ کوچ کا کہنا تھا کہ کارکردگی گرنے کی کئی وجوہات ہیں جن میں فیلڈنگ اہم ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں