The news is by your side.

Advertisement

سابق دور حکومت میں “افتتاحی تختیاں” لگانے میں بھی کرپشن

لاہور: سابق دورحکومت کی ایک اور کرپشن کہانی سامنے آگئی ، ایک سے زائد افتتاحی تختیوں کے استعمال اور مقرر کردہ ریٹ سے زائد پیسے اداکئے جانے کا انکشاف ہوا ، سابق حکومت نے اپنی تشہیرکےلیےایک منصوبے پر درجنوں تختیاں لگائیں ، جس سے سرکاری خزانے کو نقصان پہنچا۔

تفصیلات کے مطابق سابق دور حکومت میں” افتتاحی تختیاں” لگانے میں بھی کرپشن کا انکشاف ہوا اور بتایا گیا وزیراعظم گلوبل پیکج کےتحت گلیاں، سڑکوں کی72اسکیمیں مکمل کی گئیں ، اسکیموں کے افتتاح سے قبل تختیوں میں مقرر کردہ ریٹ سے زائد پیسے ادا کیےگئے۔

افتتاحی تختیوں میں ہونے والی کرپشن پر آڈیٹر جنرل نے اعتراض لگادیا اور کہا سابق حکومت نے اپنی تشہیر کے لیے ایک منصوبے پر درجنوں تختیاں لگائیں ، رولز کے تحت ایک منصوبے پر ایک ہی افتتاحی تختی لگانی چاہیے، زیادہ تختیاں لگانے سے حکومتی خزانے کو ادائیگی کرنی پڑی۔

آڈیٹر جنرل نے کہا پراجیکٹ ڈائریکٹرون ٹیپاکی غفلت سےسرکاری خزانے کو نقصان پہنچا۔

آڈیٹر جنرل نے پراجیکٹ ڈائریکٹر ٹیپا سے تفصیلات طلب کرلیں ہیں۔

مزید پڑھیں : ایک اور بڑا کرپشن اسکینڈل: نواز شریف، شہباز شریف کے ملوث ہونے کاانکشاف

یاد رہے گذشتہ ماہ بھی سابق دور حکومت میں کرپشن کا ایک اور بڑا اسکینڈل سامنے آ یا تھا، جس میں  نواز شریف شہباز شریف، اور احسن اقبال کے ملوث ہونے کا انکشاف ہوا تھا۔

خیال رہے شریف خاندان کے خلاف کرپشن کیسز احتساب عدالت میں زیر سماعت ہیں۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے دو ٹوک الفاظ میں اپنے مخالف کو مخاطب کرتے ہوئے کہا تھا کہ کان کھول کرسن لیں، کسی قسم کاکوئی این آراو نہیں ہوگا، سڑکوں پرآناہے،تو ہم کنٹینردینےکوتیار ہیں،کھانابھی پہنچائیں گے، کرپٹ لوگوں کو جیلوں میں ڈالیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں