The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں سابقہ ڈائریکٹر لینڈ ریکارڈ کا گھر میں قتل ، ملزم چند گھنٹے میں گرفتار

کراچی : ڈیفنس میں سابق ڈائریکٹر لینڈریکارڈ طارق شاہ کو گھر میں قتل کردیا گیا، پولیس نے ملزم ارسلان صابر کو چند گھنٹے میں گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے خیابان قاسم میں سابقہ ڈائریکٹر لینڈ ریکارڈ سابق ڈائریکٹر لینڈریکارڈ طارق شاہ کو پرانے دوست نے قتل کردیا۔

یس ایس پی ساوتھ اسد رضا نے بتایا کہ ارسلان صابر اسٹیٹ ایجنسی کا کام کرتا ہے، گھر کے خانسامہ لیاقت علی واقعے کا شاہد ہے، ارسلان نے ذاتی وجوہات کی بنا پر طارق شاہ کو قتل کیا اور قتل کے بعد ملزم موقع سے فرار ہوگیا۔

ملازم نے بیان میں کہا کہ طارق شاہ کو پرانے دوست ارسلان صابر نے بیڈروم میں قتل کیا، طارق شاہ کو ان کے دوست ارسلان نے قتل کیا، ارسلان گھرپرآئے اورکمرے میں جاکر فائرنگ کردی۔

خانسامہ لیاقت علی کا کہنا تھا کہ میں اپنے کمرے میں سو رہا تھا 2 گولیوں کی آواز سنی، ملزم نے نیچے آکر مجھے گن دکھائی اور کہا دروازہ کھول دیں، ملزم کے جاتے ہی ون فائیو پر فون کر کے اورپڑوسیوں کو بتایا۔

ایس ایس پی ساؤتھ اسد رضا نے کہا کہ ملزم ارسلان صابرکو چند گھنٹے میں گرفتارکرلیا، ملزم کو تکنیکی مہارت کا استعمال کرتےہوئےگرفتارکیا، قتل میں ملوث ملزم مقتول کا دوست بھی تھا۔

ایس ایس پی کا کہنا تھا کہ ملزم کے خلاف مقدمہ درج کرکے مزید تفتیش کی جارہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں