The news is by your side.

Advertisement

پیرو: کرپشن کا الزام، گرفتاری سے بچنے کے لیے خود کشی کی کوشش، سابق صدر نے خود کو گولی مار لی

لیما: رشوت لینے اور کرپشن کے الزامات کا سامنا کرنے والے پیرو کے سابق صدر ایلن گیرشیا نے گرفتار ی سے بچنے کے لیے خود کو گولی مار لی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق جنوبی امریکی ملک پیرو کے دو بار صدر رہنے والے سابق حکمران نے گرفتاری سے بچنے کےلئے خود کو گولی مار لی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق 69 سالہ سابق صدر ایلن گریشیا نے اپنی پستول ہی سے خود کشی کی کوشش کرتے ہوئے گردن پر گولی ماری۔ پولیس ٹیم سابق صدر کو کرپشن الزامات میں گرفتار کرنے کے لئے ان کی رہائش گاہ پہنچی تو وہ خون میں لت پت تھے۔

پولیس ٹیم نے زخمی سابق صدر کو انتہائی تشویشناک حالت میں فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا،جہاں ان کی سرجری کی گئی، ڈاکٹرز نے اُن کی حالت انتہائی تشویشناک بتائی اور اگلے چوبیس گھنٹے اہم قرار دے دیے۔ جنوبی امریکی ملک پرو کے دو بار حکمران رہنے والے ایلن گریشیا پر رشوت ستانی کے الزامات ہیں۔

مزید پڑھیں: کیوبا کے انقلابی لیڈر فیدل کاسترو کے بیٹے کی پراسرار خودکشی

یاد رہے کہ گریشیا پہلی بار 1985 سے 1990 تک اور 2006 سے 2011 تک پیرو کے صدر رہے، اہل خانہ کے مطابق انہوں نے گرفتار ی کے خوف سے ہی خودکشی کی کوشش کی۔

عدالتی حکم کے مطابق پولیس سابق صدر کی گرفتاری کے لیے پہنچی تھی، گریشیا پر الزام ہے کہ انہوں نے سرکاری خزانے سے اپنی اور اہل خانہ کی گاڑیوں کی مرمت کے پیسے ادا کیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں