The news is by your side.

Advertisement

سابق وزیراعظم قطر کی تلور کے شکار کے لیے چولستان آمد

ملتان : قطر کے سابق وزیراعظم اپنے چار رفقاء کے ہمراہ تلور کے شکار کے لیے سخت سیکیورٹی کے حصار میں ملتان سے چولستان کے لیے روانہ ہو گئے ہیں جہاں نایاب پرندوں کا شکار کھیلا جائے گا.

تفصیلات کے مطابق شکار کی غرض سے پاکستان آئے سابق وزیراعظم قطر شیخ حمد بن خلیفہ الثانی و دیگر قطری شہزادے خصوصی طیارے کے ذریعے ملتان ایئر پورٹ پہنچے تھے بعد ازاں قطری شہزادے حکومت کی جانب سے فراہم کردہ خصوصی اجازت کے ساتھ تلور کے شکار کے لیے ملتان سے چولستان روانہ ہو گئے ہیں.

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملتان ائر پورٹ پر سیکیورٹی کے سخت انتظامات تھے اور قطری شہزادوں کو سخت سیکیورٹی حصار میں ملتان سے چولستان کے لیے روانہ کیا گیا ہے اور خصوصی شکار گاہ کے اطراف بھی سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں اور مقامی افراد کو شکار گاہ کی جانب جانے کی اجازت نہیں ہے.

وفاقی حکومت، قطری شہزادوں کو 8 مقامات پر شکار کی اجازت*

چولستان میں موسم سرما کے آغاز سے ہی نایاب پرندوں کی آمد شروع ہوجاتی ہے جو دیگر ممالک سے ہجرت کر کے یہاں پہنچتے ہیں گو کہ محکمہ وائلڈ لائف کی جانب سے نایاب پرندوں کے شکار پر پابندی عائد ہے تاہم غیر ملکی مہمانوں کے لیے خصوصی اجازت ناموں کا اجراء کیا گیا ہے.

*تلور شکار، قطری شہزادے فصلیں تباہ کردیتے ہیں، مقامی افراد کی شکایت

خیال رہے نایاب پرندوں کے شکار کے لیے قطری شہزادوں کی آمد پر حکومت کو سخت تنقید کا سامنا ہے، اپوزیشن قطری شہزادوں پر حکومتی مہربانیوں کو پاناما کیس میں قطری شہزادے کے خط کو قرار دیتی ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں