site
stats
عالمی خبریں

سابق صدر کی بیٹی کو زہر دے کر قتل کردیا گیا

تاشقند: ازبک نیشنل سیکیورٹی کے اہلکار نے دعویٰ کیا ہے کہ ازبکستان کے پہلے صدر اسلام کریموف کی بیٹی گلنارا کو زہر دے کر قتل کردیا گیا، گلنارا کا شمارسوویٹ یونین کی ارب پتی خواتین میں ہوتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ازبکستان کے پہلے صدر اسلام کریموف کی صاحبزادی اور سوویت یونین کی ارب پتی خاتون گلنارا کو زہر دے کر قتل کرنے کی افواہیں گردش کررہی ہیں، غیر ملکی خبررساں ادارے نے دعویٰ کیا ہے کہ گلنارا کو 5 نومبر کو ہی زہر دے کر قتل کیا گیا۔

saddar-2

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ازبک صدر کی بیٹی کو زہر دے کر قتل کرنے کی تصدیق نیشنل سیکیورٹی سروس کا اہلکار بھی کرچکا ہے، گزشتہ دو سال سے مقتولہ کو حکومت کی جانب سے پاگل خانے میں قید رکھا گیا تھا۔

saddar-1

چوالیس سالہ گلنارا کریموف کا شمار دنیا کی خوبصورت اور امیر ترین خواتین میں ہوتا تھا، انہوں نے ہاورڈ یونیورسٹی سے ایم بی اے کی تعلیم حاصل کر کے اپنے کریئر کا آغاز کیا۔ خوبصورت ہونےکے باعث گلنارا نے فیشن انڈسٹری میں بھی قدم رکھا اور اپنی کامیابی کے جھنڈے گاڑے تھے۔

saddar-3

ازبکستان کے سابق صدر اسلام کریموف کا انتقال رواں سال ستمبر میں ہوا ۔ حکومتی قید میں ہونے کے باعث صاحبزادی کو والد کے جنازے میں شرکت کی اجازت نہیں دی گئی تھی۔ گلنارا کو ازبک صدر کا حقیقی جانشین سمجھا جاتا تھا تاہم 2013 میں والد اور اُن کے درمیان شدید اختلافات پیدا ہوگئے تھے جس کے بعد رشتے میں بگاڑ پیدا ہوا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top