The news is by your side.

Advertisement

سابق امریکی صدر اپنی بیٹیوں سے ناراض

سابق امریکی صدر باراک اوباما اپنی بیٹیوں مالیہ اور ساشا کے ریئلیٹی ٹی وی شو میں ڈیبیو کرنے کے ارادے سے خوش نہیں ہیں۔

سابق امریکی صدر باراک اوباما کی بیٹیوں مالیہ اور ساشا کو مختلف ریئلٹی ٹی وی شوز میں کام کرنے کی پیشکش کی جارہی ہے جس کے بارے میں اطلاعات ہیں کہ وہ ان پیشکشوں میں دلچسپی لے رہی ہیں جس پر باراک اوباما ناخوش ہیں۔

برطانوی جریدے کی ایک رپورٹ کے مطابق سابق امریکی صدر باراک اوباما جب سے لاس اینجلس میں شفٹ ہوئے ہیں تب سے ان کی بیٹیوں کو مختلف ریئلٹی ٹی وی شوز میں کام کرنے کی پیشکش کی جارہی ہے۔

ذرائع نے بتایا ہے کہ باراک اوباما اس بات سے ناخوش ہیں انکی بیٹیاں کسی ریئلیٹی شو میں ڈیبیو کریں ااور کیمرے کی نظر ان کی بیٹیوں کے ارد گرد ہو کیونکہ اس میں شرمندگی کے بہت زیادہ امکانات ہیں

رپورٹس کے مطابق، باراک اوباما کی 23 سالہ مالیا جوکہ ہارورڈ یونیورسٹی کی گریجویٹ ہیں، اُنہیں مبینہ طور پر ڈونلڈ گلوور کے آنے والے پروجیکٹ کے لیے بطور اسٹاف رائٹر کام کرنے کے لیے پیشکش کی گئی ہے۔

جبکہ 20 سالہ ساشا کو مستقبل میں اپنے کیریئر کے حوالے سے سوچنے کے لیے ابھی وقت درکار ہے۔

تاہم، ایک اندرونی ذرائع کے مطابق لاس اینجلس میں ہونے کی وجہ سے یقینی طور پر اُنہوں نے کاروباری دنیا میں قدم رکھنے کے بارے میں سوچا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ باراک اوباما اپنی بیٹیوں کو اپنی زندگی میں کامیابی کی بلندیوں کو چھوتا ہوا دیکھنا چاہتے ہیں اس لیے اور اس کیلیے رئیلٹی ٹی وی اسٹار بننا ان کا سب سے آخری انتخاب ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں