امریکا: بینک ہیڈکوارٹر میں فائرنگ، 3 افراد ہلاک، دو زخمی: US: Firing
The news is by your side.

Advertisement

امریکا: بینک ہیڈکوارٹر میں فائرنگ، 3 افراد ہلاک، دو زخمی

واشنگٹن: امریکی ریاست اوہائیو میں قائم ایک بینک ہیڈکوارٹر میں فائرنگ کے نتیجے میں 3 افراد ہلاک اور دو زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق ریاست اوہائیو کے شہر چنچناٹی میں قائم بینک ہیڈکوارٹر میں گھس کر حملہ آور نے اندھا دھند فائرنگ شروع کردی جس کے باعث تین افراد ہلاک ہوگئے جبکہ 2 زخمی ہیں۔

امریکی میڈیا کے مطابق آج صبح مسلح حملہ آور نے بینک کی عمارت میں گھس کر فائرنگ کی جبکہ پولیس کی جوابی کارروائی میں حملہ آور ہلاک ہوگیا۔

شہر کے میئر جون کلرنی کا کہنا تھا کہ اس افسوس ناک واقعے میں ہلاک ہونے والوں کے لواحقین سے اظہار تعزیت کرتے ہیں، یہ ایک خوفناک منظر تھا۔

میئر کا مزید کہنا تھا کہ پولیس اہکار بروقت کارروائی کرتے ہوئے مسلح شخص کو ہلاک کرنے میں کامیاب ہوئے اور انھوں نے خطرے پر فوری طور پر قابو پا لیا ہے۔

امریکا: نرسنگ ہوم میں فائرنگ‘4 افراد ہلاک‘ حملہ آورکی خودکشی

دوسری جانب بینک کے نزدیک واقع دفتر میں کام کرنے والے عینی شاہدین کا کہنا تھا کہ ہم نے درجن سے زیادہ گولیاں چلنے کی آواز یں سنی ہیں، فائرنگ کے واقعے کے بعد بنک کے ارد گرد لوگ بھاگ رہے تھے۔

خیال رہے کہ رواں سال جولائی میں امریکی ریاست ٹیکساس کےعلاقے رابزٹاؤن کے نرسنگ ہوم میں نامعلوم حملہ آور نے گھس کر اندھا دھند فائرنگ کردی تھی جس کے نتیجے میں ایک خاتون سمیت 4 افراد جان کی بازی ہار گئے تھے۔

یاد رہے کہ رواں سال 15 فروری کو فلوریڈا کے ہائی اسکول میں 19 سالہ حملہ آور نے اسکول کے اندر گھستے ہی فائرنگ کردی تھی جس کے نتیجے میں 17 افراد ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں