The news is by your side.

Advertisement

کراچی: سی ویو کے قریب تیز رفتار گاڑی کی ٹکر، 4 افراد جاں بحق

کراچی: شہر قائد میں سی ویو کے قریب تیز رفتار گاڑی کی ٹکر سے زخمی ہونے والے دیگر دو افراد بھی دم توڑ گئے جس کے بعد حادثے میں جاں بحق افراد کی تعداد 4 ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں سی ویو کے قریب تیزرفتارگاڑی نے 2 موٹرسائیکلوں کو ٹکر مار دی، حادثے میں موٹرسائیکلوں پر سوار 4 افراد جاں بحق ہوگئے۔

ریسکیو حکام کے مطابق 2 افراد موقع پر ہی جاں بحق ہوگئے تھے جبکہ 2 افراد دوران علاج اسپتال میں زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسے۔ حادثے میں جاں بحق ہونے والوں میں سولہ سالہ معیز، بیس سالہ صارم، بیس سالہ شاہ زیب ،اور بیس سالہ سمیع شامل ہیں۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ کورنگی نمبر چار کے رہائشی چاروں نوجوان بائیک رائڈرز تھے اور حادثے کے وقت ریس لگا رہے تھے۔ جناح اسپتال میں چاروں افراد کی لاشیں ضابطے کی کارروائی کے بعد ورثا کے حوالے کردی گئیں۔

حادثے میں جاں بحق ہونے والے نوجوانوں کے ورثا نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ چاروں نوجوان محنت کش ہیں اور کام سے واپس آکر سی ویو کا کہہ کر گھر سے نکلے تھے۔

یاد رہے کہ 13 جون کو کراچی کے ساحلی مقام سی ویو پر چلنے والی گو کارٹ گاڑی کی ٹکر سے بچہ جاں بحق ہوگیا تھا جس کے بعد سی ویو پر چلنے والی گاڑیوں پر پابندی عائد کردی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں