site
stats
پاکستان

کرنٹ لگنےسے 2 بچوں سمیت 4 افراد جاں بحق

Sawat

سوات\حیدرآباد: سوات کے علاقے مالم جبہ میں کرنٹ لگنے سے 2 بچے جاں بحق جبکہ حیدرآباد میں اسی نوعیت کے حادثے میں 2 افراد جاں بحق ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخوا میں سوات کے علاقے مالم جبہ میں شارٹ سرکٹ کے باعث کرنٹ لگنےسے 2 بچےجاں بحق جبکہ 2 زخمی ہوگئے۔

ریسکیو ذرائع کے مطابق شارٹ سرکٹ سے 8 مکانات میں بھی آگ لگ گئی جس کے بعد بجلی کا نظام درہم برہم ہوگیا۔ علاقہ مکین اپنی مدد آپ کےتحت آگ بجھانے میں مصروف ہیں۔

دوسری جانب سندھ کے شہر حیدرآباد میں بدین بس اسٹاپ مچھلی مارکیٹ کے سامنے 11ہزار وولٹ کی ہائی ٹینشن وائرٹوٹ کرگر گئی جس کی زد میں آکر 2 افراد جاں بحق اور تین زخمی ہوگئے۔


گوجرانوالہ: پتنگ کی ڈور میں کرنٹ سے باپ جاں بحق، بیٹا بیٹی زخمی


خیال رہے کہ گزشتہ ماہ گوجرانوالہ کے علاقے فاروق گنج میں بچوں نے ایک کٹی ہوئی پتنگ پکڑنے کی کوشش کی تو قاتل ڈورمیں دوڑتے کرنٹ نے دونوں بچوں کو پکڑ لیا تھا۔ باپ عبدالغفار بچوں کو بچاتے ہوئے خود جان کی بازی ہار گیا تھا۔


لاہور: شادی والے گھر میں کرنٹ لگنے سے 3 افراد دم توڑ گئے


واضح رہے کہ گزشتہ سال اکتوبر میں لاہور کے علاقے رشید پارک ہربنس پورہ کے شادی والے گھر میں کرنٹ لگنے سے تینوں دوست ابراہیم، معظم اور کاشف موقع پر ہی جاں بحق ہوگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top