site
stats
پاکستان

اٹک : کشتی الٹنے سے ایک ہی خاندان کے 4افراد ﮈوب گئے

اٹک : خورد کے مقام پرکشتی الٹنے سے ایک ہی خاندان کے 4افراد ﮈوب گئے، کافی تلاش کے بعد اندھیرے کے باعث ریسکیوں کارروائیاں روک دی گئیں۔

ﺫرائع کے مطابق جہانگیرہ کے ایک ہی خاندان کے 4 بدنصیب نوجوان پکنک کی غرض سے اٹک خورد کے مقام پر سیر وتفریح کے لئے آئے تھے۔

ریسکیو ﺫرائع کے مطابق چاروں نوجوانوں نے دریا کنارے کھڑی کشتی کا انجن اسٹارٹ کی اور کشتی کو بیچ دریا لے گئے، نوجوان پانی کی گہرائی کا اندازہ نہ کر سکے اور بوکھلاہٹ کا شکار ہو گئے اور کشتی کو موڑتے ہوئے کشتی بے قابو ہو کر الٹ گئی، جس سے چاروں نوجواں تیز پانی کی لہروں نظر ہوگئے۔

اطلاع پر ریسکیو1122موقع پر پہنچی تاہم پانی کے تیز بہاؤکی وجہ سے نوجوانوں کی تلاش میں کافی دشواری کا سامنا کرنا پڑا. سائے ﮈھلنے تک ریسکیو کاروائیاں جاری رہیں مگر اندھیرا پھیلنے کے کاروائیاں روک دی گئی۔

کہا جارہا ہے کہ اگلے دن صبح تلاش کا کام دوبارہ شروع کیا جائے گا۔

واضح ریے کہ دریائے سندھ اور دیگر علاقوں میں ضلعی انتظامیہ نے دفعہ 144کا نفاﺫ کر رکھا ہے، اس کی خلاف ورزی کرنے پر 100سے زائد افراد کو اب تک گرفتار بھی کیا جا چکا ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top