site
stats
پاکستان

کراچی میں رینجرز اور پولیس کی کارروائیاں‘ 5 افراد گرفتار

karachi

کراچی : شہر قائد کے مختلف علاقوں میں رینجرز اور پولیس نے کارروائیوں کے دوران چار ٹارگٹ کلرز سمیت پانچ ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں جہانگیرروڈ کےعلاقے مارٹن کوارٹرز میں رینجرز نے کارروائی کے دوران چارٹارگٹ کلرزکو گرفتارکرلیا، چاروں کا تعلق سیاسی جماعت کےعسکری ونگ سے ہے۔

رینجرز حکام کےمطابق گرفتار ٹارگٹ کلرزکئی سنگین وارداتوں میں ملوث ہیں،ملزمان کےخلاف کارروائی پہلے سے گرفتار ملزم کی نشاندہی پرکی گئی۔

دوسری جانب کراچی کےعلاقے لی مارکیٹ میں پولیس نے کارروائی کے دوران اسٹریٹ کرائم میں ملوث ملزم کو گرفتار کرکے اس کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا۔ پولیس حکام کےمطابق ملزم چوری ڈکیتی کی متعدد وارداتوں میں مطلوب تھا۔


کراچی فائرنگ : سابق ایم پی اے کے بیٹے سمیت دو افراد جاں بحق


خیال رہے کہ گزشتہ روز کراچی میں فائرنگ کے واقعات میں سابق رکن سندھ اسمبلی کے بیٹے سمیت دو افراد جاں بحق اور ایک زخمی ہوگیا تھا۔


کراچی: نادرن بائی پاس سے3 افراد کی لاشیں برآمد


یاد رہے کہ چار روز قبل کراچی کے علاقے نادرن بائی پاس سے تین افراد کی لاشیں برآمد ہوئی تھیں جنہیں فائرنگ کرکے قتل کیا گیا تھا۔


کراچی میں پولیس کی کارروائیاں‘14ملزمان گرفتار


واضح رہے کہ رواں ہفتے کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیوں کے دوران جعلی پولیس اہلکاروں سمیت 14 افراد کوگرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top