The news is by your side.

Advertisement

یہ بچی کون ہے اور کیوں بھٹک رہی ہے؟ 3 دن بعد بھی معمہ حل نہ ہوسکا

واشنگٹن: امریکی ریاست نیویارک میں رات دیر تک سڑک پر بھٹکنے والی کمسن بچی کے والدین کا تین دن بعد بھی سراغ نہیں لگایا جاسکا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق 4 سالہ بچی نیویارک سٹی کے علاقے برونز میں سڑک پر اِدھر اُدھر گھومتے ہوئے پائی گئی تھی، متعلقہ ادارے نے کمسن کو حفاظت میں لے کر والدین کی تلاش شروع کر رکھی ہے لیکن تین دن گزر جانے والے باوجود اس کے وارثین کا کچھ پتا نہیں چلا ہے۔

The NYPD said wasn't immediately clear whether the woman knew Sidaya or if she was merely concerned about seeing the young child outside so late by herself

پولیس کا کہنا ہے کہ بچی نے اپنا نام سیدایا بتایا ہے، یہ ہمیں رات بارہ بجے کے قریب سڑک پر بھٹکتی ہوئی ملی، کمسن کو بچوں کیلئے قائم کیئر سینٹر میں رکھا گیا ہے۔

The NYPD has asked anyone with information in connection with Sidaya (pictured) to call the Crime Stoppers hotline at 800-577-TIPS

اس حوالے سے پولیس نے ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر شیئر کی جس میں روڈ کے کنارے ایک خاتون کو بھی دیکھا گیا جو ممکنہ طور پر خود بھی حیران وپریشانی نظر آئی۔ بچی اور عورت سڑک کی ایک سمت کی جانب ہولیے لیکن آگے کے مناظر کیمرے کی آنکھ میں قید نہیں ہوسکے۔

یہ کہنا قبل از وقت ہویا کہ ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون کا بچی سے کیا تعلق تھا۔ پولیس نے سیدایا کے والدین کی تلاش کے لیے سوشل میڈیا پر بھی مہم چلا رکھی ہے لیکن اب تک ان کا کوئی سراغ نہیں لگایا جاسکا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں