The news is by your side.

Advertisement

فرانس بارڈر کنٹرول میں مزید چھ ماہ کی توسیع

پیرس: یورپی کمیشن کے اعلان کے مطابق یورپ کے پاسپورٹ فری شینگن زون میں ممکنہ دہشت گردی کے خطرے کے پیش نظر حکومت نے ملکی سرحدوں کی نگرانی کی مدت میں ایک مرتبہ چھ ماہ کی توسیع کا فیصلہ کیا ہے۔

فرانسیسی حکومت کے مطابق بارڈر کنٹرول میں چھ ماہ کی توسیع کے بعد اب رواں سال اکتوبر تک ملکی سرحدوں کی نگرانی کا عمل جاری رہے گا۔

نومبر 2015 میں فرانسیسی درالحکومت پیرس میں داعش کی جانب سے کیے جانے والے دہشت گردانہ حملے کے بعد فرانس نے ملکی سرحدوں کی نگرانی کا عمل شروع کیا تھا اس حملے میں 130 سے زائد افراد ہلاک ہوئے تھے۔

جرمنی کے نو منتخب وزیر داخلہ گزشتہ ماہ ایک بیان میں ملکی سرحدوں کی نگرانی میں توسیع کا ذکر کرچکے ہیں، وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ جب تک یورپی یونین کی جانب سے یورپ کی بیرونی سرحدوں کی حفاظت کو موثر نہیں بنایا جاتا تب تک جرمن سرحدوں کی نگرانی ضروری ہے۔

یورپی یونین کے شینگن زون کے چھبیس ممالک میں سے جرمنی، آسٹریا، ڈنمارک، سوئیڈن اور ناروے کی جانب سے سرحدوں کی نگرانی کا فیصلہ خانہ جنگی کی وجہ سے مغربی یورپ کا رخ کرنے والے لاکھوں مہاجرین کی آمد کے نتیجے میں سامنے آیا تھا۔

واضح رہے کہ شینگن زون کے چھبیس ممالک میں سے فرانس پہلا ملک ہے جس نے اپنی سرحدوں پر پاسپورٹ کنٹرول جاری کھنے کا اعلان کیا ہے، شینگن زون کے دیگر ممالک میں آسٹریا کی جانب سے بھی جلد ہی اپنی سرحدوں کی نگرانی کا فیصلہ سامنے آنے کا امکان ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں