The news is by your side.

Advertisement

بیرون ملک پاکستانیوں کے آن لائن ووٹ سے متعلق جعلسازی پکڑی گئی

اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے انکشاف کیا ہے کہ بیرونِ ملک پاکستانیوں کے ووٹ سے متعلق جعلسازی اور آن لائن ووٹ سسٹم کا نیا فراڈ پکڑا گیا۔

ترجمان الیکشن کمیشن کے مطابق نادرا اور ای سی پی کے نام پر بیرونِ ملک مقیم پاکستانیوں کے شناختی کارڈ، پاسپورٹ نمبر سمیت دیگر  دستاویزات کا ریکارڈ حاصل کر کے اُن کا باقاعدہ بینک اکاؤنٹ کھولا جارہا ہے۔

ای سی پی نے اوورسیز پاکستانیوں کو متنبہ کیا ہے کہ یہ سب فراڈ ہے اور اس سے الیکشن کمیشن کا کوئی تعلق نہیں، بیرون ملک مقیم پاکستانی اپنی ذاتی معلومات کسی کونہ دیں۔

ترجمان الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ بیرون ملک پاکستانیوں سےمتعلق ٹاسک فورس نےعدالت میں رپورٹ دی تھی جس میں اس فراڈ کا انکشاف سامنے آیا تھا۔

ای سی پی ترجمان کا کہنا تھا کہ انتخابات میں بیرونِ ملک پاکستانیوں کے ووٹ ڈالنے پر کوئی پیشرفت نہیں ہوئی، الیکشن کے بعد پائلٹ پروجیکٹ کے طور پر کام کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ کچھ روز قبل سوشل میڈیا پر خبریں  زیر گردش تھیں کہ الیکشن کمیشن کی جانب سے سمندر پار پاکستانیوں کو ووٹ ڈالنے کا حق دے دیا گیا تاہم الیکشن کمیشن نے اس بات کی تردید کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں