اب خلاء میں‌ جائے بغیر خلائی سفر کا مزہ لیں zero gravity plane
The news is by your side.

Advertisement

اب خلاء میں‌ جائے بغیر خلائی سفر کا مزہ لیں

برلن: فرانسیسی خلاء باز تھامس پیسکوئٹ نے خلائی سفر کی خواہش رکھنے والے لوگوں کے لیے انوکھی سروس متعارف کروادی۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ برس خلائی سفر سے واپس لوٹنے والے فرانسیسی خلا باز نے اپنے تجربے اور لوگوں کی دلچسپی کو مدنظر رکھتے ہوئے انوکھی خلائی سروس متعارف کروادی۔

تھامس کا کہنا ہے کہ وہ جب خلا کے سفر سے واپس لوٹے تو لوگوں نے اُن سے کئی سوالات پوچھے اور اس حوالے سے تفصیلات بھی طلب کیں، ایسا لگتا تھا کہ وہ چاند پر جانا چاہتے ہیں۔

فرانسیسی خلا باز کا کہنا ہے کہ میں نے ایک سال طویل سوچ و بچار کے بعد خلائی سفر کے شوقین افراد کی خواہش پوری کرنے کے لیے جہاز حاصل کیا اور اُس کی گریویٹی صفر کردی۔

مزید پڑھیں: خلا میں بیڈ منٹن میچ

اُن کا کہنا ہے کہ خلائی سفر کرنے کے شوقین افراد اب 6 ہزار یورو (8 لاکھ 20 ہزار روپے پاکستانی کرنسی) میں خلا کے سفر کا لطف اٹھا سکتے ہیں، اس دوران وہ بے وزنی کیفیت میں ہوا میں اڑان بھریں گے اور جس طرح خلاء میں چیزیں اڑتی ہیں ویسے ہی اڑتی نظر آئیں گی۔

اس ضمن میں تھامس نے ایک ویڈیو بھی جاری کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جہاز میں بیٹھنے والے افراد اور اندر موجود چیزیں بے وزنی سی کیفیت میں ادھر اُدھر اڑ رہی ہیں اور جیسے ہی گریویٹی دوبارہ بحال ہوئی سب نارمل ہوگیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں