The news is by your side.

Advertisement

فرانس کے مضبوط صدارتی امیدوار میکرون کی محبت کے چرچے

پیرس : فرانس کے مضبوط صدارتی امیدوار میکرون کی محبت کے چرچے ہر کسی کی زبان پر ہیں، چالیس سالہ میکروں نے پچیس سال بڑی خاتون سے نہ صرف محبت کی بلکہ زندگی گزارنے کا وعدہ بھی نبھایا۔

فرانسیسی انتخابات میں آج کل چالیس سالہ میکرون اور پینسٹھ سال بریجٹ ٹرونگس کی لواسٹوری کے چرچے عام ہیں، ممکنہ فرانسیسی صدر کی مقبولیت میں ان کی شادی نے رنگ ڈال دیا ہے، دل پھینک میکرون پندرہ سال کی عمر میں پیتیس سالہ فرینچ ٹیچر پر دل ہار بیٹھے اور محبت کا اظہار کیا،  ایمانیئول میکرون اپنی اہلیہ تقریباً 25 برس چھوٹے ہیں۔

دونوں کی ملاقات فرانسیسی شہر امیان کے ایک ہائی اسکول میں ہوئی تھی جہاں بریگیٹی 15 برس کے میکرون کی ٹیچر تھی۔ دونوں کو ایک دوسرے سے شدید محبت ہوگئی تھی اور تیس سال کی عمر میں کسی کی پروا کئے بغیر 2007 مین شادی کا بندھن باندھا اور دس سال سے اس بندھن کو نبھا رہے ہیں۔

میکرون نے کامیابی کا صحرا پنی بیوی کے سر سجا دیا۔

فرانس کے 39 سالہ صدارتی امیدوار ایمانیئول میکرون اگر انتخابات جیت جاتے ہیں تو وہ فرانس سے سب کم عمر ترین صدر کا اعزاز حاصل کرلیں گے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ ایمانیئول میکرون 3 سوتیلے بچوں کے والد اور 7 سوتیلے بچوں کے نانا ہیں۔


مزید پڑھیں :  فرانسیسی صدارتی انتخابات، پہلے مرحلے میں ایمانیئول میکرون اور لاپین کامیاب


واضح رہے کہ فرانس میں صدارتی انتخابات کے پہلے مرحلےکے ابتدائی اندازے کے مطابق خاتون امیدوار مارین لے پین اور ایمانیئول میکرون کامیاب ہوئے،ایمانیئول میکرون نے23.7 فیصد ووٹ حاصل کیے جبکہ ماری لا پین 21.7 فیصد ووٹ حاصل کیے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں