پاک افغان سرحد پردہشتگردوں کےحملے میں شہید ہونے والے کیپٹن جنید حفیظ کی نماز جنازہ ادا
The news is by your side.

Advertisement

پاک افغان سرحد پردہشتگردوں کےحملے میں شہید کیپٹن جنید حفیظ کو سپرد خاک کر دیا گیا

اسلام آباد : باجوڑ چیک پوسٹ پر دہشت گردوں کے حملے میں شہید ہونے والے پاک فوج کے جوان کیپٹن جنید حفیظ کو اسلام آباد کے نواحی گاوں برما ٹاون میں فوجی اعزاز کے ساتھ سپرد خاک کر دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق باجوڑ چیک پوسٹ پردہشت گردوں کے حملے میں شہید ہونے والے پاک فوج کے جوان کیپٹن جنید حفیظ کو نماز جنازہ ادا کرنے کے بعد اسلام آباد کے نواحی گاوں برما ٹاون میں فوجی اعزاز کے ساتھ سپرد خاک کر دیا گیا۔

نماز جنازہ میں وزیر داخلہ احسن اقبال، وفاقی وزیر کیڈ طارق فضل چودھری کے علاوہ حکومتی و عسکری اہم شخصیات اور شہریوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

نماز جنازہ کے موقع پر سیکیورٹی کے موثر اودامات کئے گئے تھے۔

شرکاء نے پاک فوج کو خراج تحسین اور شہید ہونے والے نوجوان کو خراج عقیدت پیش کیا اور کہا کہ قوم کے ان سپوتوں پر بجا طور پر فخر کیاجا سکتا ہے جو وطن کی خاطر ہمہ وقت سینہ سپر رہتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کیپٹن جنید حفیظ جیسے جوان ہوں تو اس وطن کو دنیا کی کوئی طاقت میلی آنکھ سے نہیں دیکھ سکتی۔

یاد رہے گزشتہ روزباجوڑ ایجنسی میں سرحد پار افغانستان سے دہشت گردوں نے پاک فوج کی چیک پوسٹوں پر حملہ کیا جس کے نتیجےمیں کیپٹن جنید حفیظ اورسپاہی رحم شہید ہوگئے تھے۔


مزید پڑھیں : پاکستانی چیک پوسٹوں پر حملہ، 10 دہشت گرد ہلاک ، کیپٹن جنیدحفیظ اور سپاہی رحم شہید


بعد ازاں ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفورنے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا تھا کہ افغانستان میں سیکیورٹی خلاکی قیمت پاکستان چکارہا ہے، پاکستان کے دہشتگردی کے خلاف موثر اقدامات جاری ہیں۔

میجر جنرل آصف غفور کا کہنا تھا کہ افغان سرحد پر جوانوں کی تعداد میں اضافہ کردیا ہے، سرحد کے دونوں طرف فوجیوں ،شہریوں کی زندگی قیمتی ہے، افغانستان کو دہشتگردوں کے محفوظ ٹھکانے ختم کرنے ہوںگے اور بارڈر سیکیورٹی کو موثر بنانی ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں