The news is by your side.

عوام تیار ہوجائیں ! یکم جولائی سے پیٹرول کی قیمت میں مزید اضافہ متوقع

اسلام آباد :پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور ماہر معاشیات مزمل اسلم نے عوام کو خبردار کیا ہے کہ یکم جولائی سے پیٹرول اورڈیزل کی قیمتوں میں مزید اضافہ ہو جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما مزمل اسلم نے وزیراعظم شہباز شریف کے خطاب پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ امپورٹڈ حکومت دھوکا دینے کےلیےٹرن ارآؤنڈ کانفرنس کر رہی ہے، شہباز اسپیڈ کی سپیڈ نے ملکی معیشت کو ریورس گئیر لگا دیا ہے۔

مزمل اسلم کا کہنا تھا کہ مفتاح اسماعیل اور شہباز شریف کو ملک کی خودداری کا احساس نہیں ، احساس ہوتا توآئی ایم ایف کی منتیں نہ کرتے، 3 ہفتےمیں 3 بجٹ نہ پیش کرتے، امپورٹڈ حکومت نےپیٹرول84 فیصد اورڈیزل کی قیمت 56 فیصد بڑھا دی۔

رہنما پی ٹی آئی نے کہا کہ یکم جولائی پیٹرول اورڈیزل کی قیمتوں میں مزید اضافہ ہو جائے گا، بجلی اور گیس کی قیمتوں میں ہوشربا اضافہ ،شرح سود کو بڑھا دیا گیا، بجٹ میں ٹیکسوں کی بھرمار کر کے عام آدمی کی کمر توڑ دی گئی۔

وزیر خزانہ پر تنقید کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ مفتاح اسماعیل نے کہا مزید خسارے کا بجٹ نہیں دے سکتے، کیا مفتاح اسماعیل نے اس سال سرپلس بجٹ دیا ہے؟ امپورٹڈ سرکار نے 5ہزار ارب خسارے کا بجٹ پیش کیا،موجودہ بجٹ پاکستان کی تاریخ کا سب سے زیادہ خسارے والا بجٹ ہے۔

مزمل اسلم نے ن لیگی اور پی پی حکومتوں کو کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ لیگ اورپی پی نےپاکستان پرتاریخی قرضےچڑھائے، سودبھی دیناپڑتاہے، دوہزار آٹھ اور 2009 میں پاکستان کامجموعی قرض 6ہزارارب تھا، 2014 میں پیپلزپارٹی 14 ہزار ارب قرض چھوڑ کرگئی، 2018 میں ن لیگ کی حکومت 25 ہزار ارب قرض چھوڑ کر گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ ملک کا400 فیصدقرضہ پیپلز پارٹی اور ن لیگ نےبڑھایا، آئی ایم ایف کے 22 میں سے 13 پروگرام پی پی اورن لیگ نےلیے، تمام خسارے پی پی اورن لیگ نےکیے، بجلی کے مہنگے مہنگے معاہدے مسلم لیگ ن نے کیے۔

ماہر معاشیات نے مزید کہا کہ تحریک انصاف ملکی معیشت کو ٹھیک سمت میں لے کر جا رہی تھی، یہ ٹرن ارآؤنڈ کانفرنس نہیں بلکہ ڈاوٴن ٹرن کانفرنس ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں