The news is by your side.

Advertisement

اے آروائی کے پروگرام “جیتو پاکستان ” کے نام پر فراڈ کرنیوالا گروہ پکڑا گیا

کراچی: اے آر وائی کے پروگرام جیتوپاکستان کےنام پرفراڈکرنیوالا گروہ پکڑا گیا ، ملزمان شو کا جھانسہ دیکر شہریوں سے پیسے بٹورتے تھے جبکہ بیوقوف بنا کر سونےکی بالیاں اور 3ہزار روپے بھی لوٹے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کا سب سےبڑا ٹی وی گیم شو جیتوپاکستان جس میں شرکت کاخواہشمند پوراپاکستان ہے، ہرگھرمیں دیکھے جانے والےگیم شوکی کامیابی جہاں آسمان کی بلندیوں کوچھو رہی ہے، وہیں جعل سازگروہ عوام کو بےوقوف بنا رہے ہیں۔

کراچی پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے اے آر وائی کے پروگرام جیتوپاکستان کےنام پرفراڈکرنیوالا گروہ کو پکڑ لیا ، گرفتار ملزمان میں 2خواتین سمیت 3افراد شامل ہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان لانڈھی،کورنگی میں جیتو پاکستان کے نام پر گھروں پر گئے اور شو کا جھانسہ دیکر شہریوں سے پیسے بٹورتے تھے ، ملزمان نے خاتون کو بیوقوف بناکر سونے کی بالیاں اور 3ہزار روپے بھی لوٹے۔

ایس ایس پی کورنگی کا کہنا ہے کہ گرفتار ملزمان سے مزید تفتیش جاری ہے، شہری نے لانڈھی تھانے پہنچ کر ملزمان کو شناخت کرلیا ،جعلسازٹیم کےخلاف ایک اورمقدمہ درج کیاجائے گا۔

یاد رہے سال 2016 میں اے آر وائی ڈیجیٹل کےگیم شو جیتو پاکستان کےجعلی پاسز فروخت کرنے والے گروہ کو دھر لیا گیا تھا، جعل ساز گروہ پچھلے تین ماہ سے ملتان کے معصوم عوام کو پروگرام کے جعلی پاسز بیچ رہا تھا۔

ملزمان کےپاس سے اےآروائی کی جعلی شرٹس ، پروگرام پاسزاوردیگرسامان برآمد ہوئے تھے اور جعل سازوں کی نشاندہی پر پبلیشر اور دکان کا مالک بھی پکڑلیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں