The news is by your side.

Advertisement

گیس کا شدید بحران، شہری پریشان: کیا آج بھی گیس نہیں ملے گی؟

کراچی: شہرِ قائد کے باسیوں، تاجروں اور صنعت کاروں کو اس سوال نے پریشانی میں مبتلا کر دیا ہے کہ کیا آج بھی گیس نہیں ملے گی؟

تفصیلات کے مطابق کیا آج سڑکوں پر بسیں اور رکشہ ٹیکسی دوڑتے نظر آئیں گے یا نہیں، گیس کے شدید بحران میں شہری اس سوال سے پریشان نظر آ رہے ہیں۔

سندھ کی گیس پنجاب کو فراہم کیے جانے کا انکشاف

کراچی سمیت سندھ میں سی این جی اسٹیشنوں کو آج بھی گیس نہیں ملے گی، صنعتوں کو گیس فراہمی بند ہونے سے صنعت کار بھی پریشان ہو گئے ہیں۔

صنعت کاروں کا کہنا ہے کہ گیس کی کمی کا دعویٰ محض بہانہ ہے، پی پی ایل کے ذرائع نے انکشاف کیا شہرِ قائد میں گزشتہ تین روز سے جاری گیس کا بحران مصنوعی ہے، سندھ کی گیس پنجاب کو فراہم کی جا رہی ہے، گمبٹ گیس فیلڈ میں کوئی خرابی نہیں بلکہ گیس بحران کی اصل وجہ آر ایل این جی ٹرمینل میں خرابی ہے۔


یہ بھی پڑھیں:  وزیر اعظم عمران خان نے گیس کے بحران کا نوٹس لے لیا، 3 دن میں رپورٹ طلب


دوسری طرف وزیرِ اعظم عمران خان نے ملک میں گیس کے بحران کا سختی سے نوٹس لیتے ہوئے نا اہلی کا مظاہرہ کرنے والوں کے خلاف کارروائی کا حکم دے دیا ہے، وزیرِ اعظم نے 72 گھنٹے میں رپورٹ طلب کر لی۔

اسلام آباد میں وزیرِ اعظم کو وزیرِ پٹرولیم کی جانب سے گیس کے حالیہ بحران پر تفصیلی بریفنگ دی گئی، جس میں بتایا گیا کہ حالیہ گیس بحران کی ذمہ داری ایس این جی پی ایل، ایس ایس جی سی پرعائد ہوتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں