The news is by your side.

Advertisement

جی ڈی اے کی وزیرِ اعظم کو گھوٹکی جلسے میں شرکت کی دعوت، وزیرِ اعلیٰ سندھ سے مستعفی ہونے کا مطالبہ

کراچی: گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس نے وزیرِ اعظم عمران خان کو گھوٹکی جلسے میں شرکت کی دعوت، اور وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سے مستعفی ہونے کا مطالبہ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق پیر پگارا کی زیرِ صدارت اجلاس کے بعد جی ڈی اے نے میڈیا کو بریفنگ دی، جی ڈی اے نے وزیرِ اعلیٰ سندھ سے مطالبہ کیا کہ وہ مستعفی ہو جائیں۔

پارلیمنٹ میں پالیسی ساز فیصلوں میں گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کو شامل کیا جائے گا۔

پیر صدر الدین راشدی

پیر صدر الدین راشدی نے کہا ’وزیرِ اعظم عمران خان کے سامنے اپنے تحفظات پیش کریں گے، علی گوہر مہر نے وزیرِ اعظم کو جلسے کی دعوت دی ہے۔‘

پیر صدر الدین راشدی کا کہنا تھا کہ وزیرِ اعظم خانگڑھ گھوٹکی میں جی ڈی اے کے جلسے سے خطاب کریں گے، جی ڈی اے قیادت وزیرِ اعظم کو تمام مسائل سے آگاہ کرے گی۔

انھوں نے مزید کہا کہ پارلیمنٹ میں پالیسی ساز فیصلوں میں گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کو شامل کیا جائے گا، جی ڈی اے سندھ میں اپوزیشن کا بھرپور کردار ادا کرے گی۔

جی ڈی اے رہنما ایاز لطیف پلیجو نے کہا کہ ہم وزیرِ اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سے مستعفی ہونے کا مطالبہ کرتے ہیں، نیب اور ایف آئی اے کی کرپٹ عناصر کے خلاف کارروائیاں جاری رہنی چاہئیں۔


یہ بھی پڑھیں:  وزیر اعظم کی جی ڈی اے کے رکن اسمبلی سے اہم ملاقات، سندھ کی سیاسی صورتحال پر گفتگو


ایاز پلیجو کا کہنا تھا کہ وفاقی حکومت وفاقی اداروں میں سندھ کے لیے 5 لاکھ ملازمتوں کا اعلان کرے، صرف کراچی نہیں سندھ پیکیج کا اعلان بھی ہونا چاہیے۔

یاد رہے کہ یکم جنوری کو وزیرِ اعظم عمران خان سے جی ڈی اے کے رکن صوبائی اسمبلی علی گوہر خان مہر نے ان کے دفتر میں ملاقات کی تھی، اس سے دو دن قبل وزیرِ اعظم نے گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کے رہنما سے ٹیلی فونک رابطہ کر کے صوبے کی صورتِ حال پر تشویش کا اظہار کیا تھا۔

ٹیلی فونک رابطے میں سردار علی گوہر مہر نے وزیرِ اعظم کو دورۂ سندھ کی دعوت دی تھی، جسے وزیرِ اعظم نے قبول کرتے ہوئے کہا کہ وہ جلد سندھ کا دورہ کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں