The news is by your side.

Advertisement

کراچی: گیتا کی بھارت حوالگی کی درخواست مسترد

کراچی: مقامی عدالت نے گیتا کی بھارت حوالگی کی درخواست مسترد کر دی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی مقامی عدالت میں بھارتی خاتون گیتا کی حوالگی کیس کی سماعت ہوئی، مقامی عدالت نے بھارتی خاتون گیتا کا ریکارڈ بیان کیا، گیتا نے اشاروں سے اپنا بیان ریکارڈ کرایا، اشاروں کو سمجھنے والی ماہر خاتون کے ذریعے بیان قلم بند ہوا۔

اس نے بتایا کہ فیصل ایدھی نے مجھے زبردستی نہیں رکھا ہوا تھا، میں فیصل ایدھی کے ساتھ گھر جانا چاہتی ہوں، بھارت میں گھر کا نمبر 193 ہے، اس نے اپنے بیان میں عدالت کو بتایا کہ وہ پندرہ سال سے پاکستان میں رہ رہی ہے اور اسے لاہور سے پولیس نے گرفتار کیا تھا اور پھر کراچی منتقل کرکے فلاحی ادارے کے حوالے کیا گیا۔

عدالت نے درخواست گزار کے دلائل سننے کے بعد گیتا کی بھارت حوالگی کی درخواست مسترد کردی اور حکم دیا کہ اس کیلئے با قائدہ سفارتی اور حکومتی ذرائع اختیار کئے جائیں۔

بھارتی وکیل کا کہنا ہے کہ گیتا کے خون کے نمونہ حوالے کئے جائیں، تاکہ گیتا کی مکمل معلومات حاصل کی جاسکیں کہ گیتا کا تعلق کس خاندان سے ہے۔

یاد رہے کہ گیتا جو دیکھ کر بھارتی سرکار نے اپنے ہائی کمشنر کو کراچی بھیجا تھا، جس کے بعد کئی بھارتی خاندانوں نےفیصل ایدھی سے رابطے بھی کیے تھے، جنہیں گیتا نے پہچانے سے انکار کردیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں