site
stats
پاکستان

گاڑی کو خوفناک حادثہ: جنرل (ر) خالد شمیم سمیت 2 افراد جاں بحق

اسلام آباد: چکری انٹرچینج پر خوفناک حادثہ پیش آیا جس کے نتیجے میں سابق چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل (ر) خالد شمیم سمیت 2 افراد جاں بحق جبکہ بیٹے اور ڈرائیور زخمی ہوگئے۔

ترجمان موٹروے پولیس کے مطابق جنرل (ر) خالد شمیم وائیں اپنے بیٹے، دوست اور ڈرائیور کے ہمراہ لاہور جارہے تھے کہ چکری کے مقام پر اُن کی گاڑی کو حادثہ پیش آیا۔

سابق چیئرمین جوائنٹ آف چیفس اسٹاف کی گاڑی  تیز رفتاری سے دوڑ رہی تھی کہ اچانک ٹائر پھٹ گیا جس کی بعد ڈرائیور گاڑی پر قابو میں نہ رکھ سکا اور خوفناک حادثہ پیش آیا۔

موٹروے پولیس نے فوری طور پر تمام زخمیوں کو سی ایم ایچ روالپنڈی اسپتال منتقل کیا، حادثے کے نتیجے میں جنرل (ر) خالد شمیم اور دوست شدید زخمی ہوئے اور دم توڑ گئے تاہم بیٹا عمر اور ڈرائیور بشیر کو معمولی چوٹیں آئیں۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقاتِ عامہ آئی ایس پی آر نے جنرل ریٹائرڈخالدشمیم وائیں کے ٹریفک حادثےمیں جاں بحق ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے افسوس کا اظہار کیا ہے۔

اظہارِ افسوس

وزیر اعظم پاکستان شاہد خاقان عباسی نے جنرل (ر) خالد شمیم کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے مرحوم کی  مغفرت اور اہل خانہ کے لیے صبر کی دعا کی۔

سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے بھی سابق جوائنٹ آف چیفس اسٹاف کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا اور اہل خانہ سے تعزیت کرتے ہوئے خدمات کا اعتراف کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top