The news is by your side.

Advertisement

ملازمت کیلیے نوجوان کا انوکھا طریقہ کمپنی کو پسند آگیا، ویڈیو وائرل

بے روزگاری سے تنگ نوجوان نے ملازمت حاصل کرنے کے لیے ایک ایسا انوکھا طریقہ اپنایا جو کمپنی کو پسند آگیا اور اسے ملازمت بھی دے دی گئی۔

برطانیہ سے تعلق رکھنے والے 24 سالہ جوناتھن سوئفٹ نے ایک پرنٹنگ ہاؤس میں ملازمت کے لیے درخواست دی، اور اس کے لیے نوجوان نے ایسا طریقہ اختیار کیا کہ تمام امیدواروں میں وہ بازی لے گیا۔

عموماً کسی بھی کمپنی میں ملازمت کی درخواست دینے کے لیے سی وی بتائے گئے پتے پر ای میل کی جاتی ہے لیکن جوناتھن نے اس کے لیے گاڑیوں کا سہارا لیا۔

This man's creative job application has impressed netizens

سی سی ٹی وی ویڈیو کے مطابق جوناتھن نے کمپنی کی جانب سے ملازمت کے لیے شائع اشتہار پر اپنی سی وی پرنٹ کروائی اور اسے کمپنی کی پارکنگ میں کھڑی تمام گاڑیوں پر لگا دیا۔

کمپنی مینجر کا کہنا تھا کہ میں نے کھڑکی سے دیکھا کہ ایک نوجوان گاڑیوں پر کچھ لگا رہا ہے، جب کیمرے سے قریب کر کے دیکھا تو وہ کمپنی کا اشتہار ہر گاڑی پر لگا رہا تھا، ہم نے اسے بلایا تو معلوم ہوا کہ وہ ملازمت کے لیے اپنی سی وی گاڑیوں پر لگا رہا تھا۔

مینجر نے کہا کہ ہمیں جوناتھن کا ملازمت حاصل کرنے کا طریقہ دلچسپ لگا، ہمیں 140 سے زائد درخواستیں موصول ہوئیں مگر ہم نے جو ناتھن کو ملازمت دینے کا فیصلہ کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں