صحت کارڈ لاکھوں افراد کے طبی علاج کو بہتر بنائے گا، جرمن سفیر
The news is by your side.

Advertisement

صحت کارڈ لاکھوں افراد کے طبی علاج کو بہتر بنائے گا، جرمن سفیر

اسلام آباد: جرمن سفیر مارٹن کوبلر نے کہا ہے کہ کے پی سے باہر صحت کارڈ کا اجراء زبردست اقدام ہے۔

تفصیلات کے مطابق سیاحت کے شوقین اور پاکستان کا مثبت چہرہ متعارف کرانے میں پیش پیش رہنے والے جرمن سفیر مارٹن کوبلر نے حکومت کی جانب سے جاری کیے جانے والے صحت کارڈ کے اقدام کو سراہا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر جرمن سفیر مارٹن کوبلر نے کہا کہ کے پی سے باہر صحت کارڈ کا اجرا زبردست اقدام ہے، صحت کارڈ لاکھوں افراد کے طبی علاج کو بہتر بنائے گا۔

جرمن سفیر مارٹن کوبلر نے لکھا کہ پچھلے سال یہ نظام شندور میں بھی دیکھ کر متاثر ہوا تھا، انہوں نے میڈیکل کیمپ کے دورے کی تصاویر بھی شیئر کیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز وزیراعظم عمران خان کی جانب سے صحت انصاف کارڈ کے پہلے مرحلے کا آغاز کیا گیا تھا، صحت کارڈ کے ذریعے عام آدمی سوا 7 لاکھ روپے تک علاج کرواسکے گا، جس میں مریض کی انجیوپلاسٹی، برین سرجری، کینسر اور دیگر امراض کا مفت علاج کیا جائے گا۔

یہ پڑھیں: وزیراعظم عمران خان نے صحت انصاف کارڈ کے پہلے مرحلے کا آغاز کردیا

ذرائع کا کہنا تھا کہ صحت کارڈ سے ملک کے ڈیڑھ کروڑ غریب خاندان مستفید ہوں گے، کارڈ ہولڈر کو7 لاکھ 20 ہزار روپے تک کے اخراجات کی سہولت دستیاب ہوگی، جبکہ مریض 150 سے زائد سرکاری و نجی اسپتالوں میں علاج کرواسکیں گے۔

یاد رہے کہ فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ صحت کارڈ پروگرام سے غریبوں کو تحفظ فراہم کیا جائے گا، صحت کارڈ سے 7 لاکھ 20 ہزار روپے تک کا علاج بالکل مفت ہوگا، 20 فروری سے پنجاب کے 4 اضلاع میں صحت کارڈ پروگرام شروع ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں