The news is by your side.

Advertisement

چیئرمین سینیٹ سے جرمن سفیر کی ملاقات، دوطرفہ اقتصادی روابط بڑھانے پر زور

اسلام آباد چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی سے جرمن سفیر برن ہارڈ سٹیفن شیلک نے ملاقات کی، اس موقع پر دوطرفہ اقتصادی اور پارلیمانی روابط مزید بڑھانے پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی سے جرمنی کے سفیر برن ہارڈ سٹیفن شیلک نے پارلیمنٹ ہاﺅس میں ملاقات کی جس میں دو طرفہ اقتصادی اور پارلیمانی روابط کو مزید بڑھانے کے علاوہ اہم علاقائی و بین الاقوامی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ دونوں ملکوں کے مابین پارلیمانی تعاون کو فروغ دینے کی ضرورت ہے، جرمنی پاکستان کو کوالٹی کنٹرول کے شعبوں میں معاونت فراہم کرے اور کوالٹی کنٹرول بہتر ہونے سے پاکستان میں ادوایات اور خوارک کا معیار بہتر ہوگا۔

صادق سنجرانی نے تجارتی روابط کو اہم قرار دیتے ہوئے کہا کہ دونوں ملکوں کے مابین تجارتی تعاون کے لئے بھر پور مواقع موجود ہیں۔ انہوں نے تجویز دی کہ پارلیمانی رابطہ کاری معاشی تعاون میں مددگار ثابت ہو گی۔

دریں اثنا جرمنی کے سفیر نے کہا کہ پاکستان میں سرمایہ کاری کے مواقع موجود ہیں اور اس سلسلے میں مختلف شعبوں سے متعلق جرمن وفود جلد پاکستان کا دورہ کریں گے۔

جرمن سفیر کی بیٹے کے ہمراہ صفائی کرتی ہوئی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل

انہوں نے چیئرمین سینیٹ کے خیالات سے اتفاق کرتے ہوئے کہا کہ پارلیمانی تعاون تجارتی روابط کوفروغ دینے میں اہم کردار ادا کر سکتا ہے۔

چیئرمین سینیٹ نے جرمنی کے سفیر کو بین الاقوامی پارلیمنٹرین کانگریس کے قیام اور اس کے اغراض و مقاصدسے بھی آگاہ کیا جبکہ ادارہ جاتی تعاون کا ذکر کرتے ہوئے چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ قانون سازی اور دیگر شعبوں میں ایک دوسرے کے تجربات سے بھرپور فائدہ اٹھانے کے لئے راہیں ہموار کی جا سکتی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں