germany جرمنی :300کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ٹرین متعارف
The news is by your side.

Advertisement

جرمنی :300کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ٹرین متعارف

برلن : جرمنی کے شہروں میونخ اور برلن کے درمیان300کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ہائی اسپیڈ ٹرین سروس عوام کیلئے شروع کردی گئی ہے، ٹرین سروس سے دونوں شہروں کے درمیان سفر چار گھنٹے کا رہ جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق جرمنی میں ہائی اسپیڈ ٹرین کا عظیم الشان منصوبہ ’’جرمن یونیٹی ٹرانسمیشن پراجیکٹ‘‘ پچیس سال کی مسلسل محنت اور اربوں یورو کی لاگت سے بالآخرمکمل ہوگیا۔

اس منصوبے کی تکمیل کے بعد اسے عوام کیلئے کھول دیا گیا ہے، میونخ اور برلن کے درمیان چلنے والی نئی ٹرین تین سو کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے سفر کرتی ہے۔

اس ریلوے ٹریک پر دن میں تین مرتبہ انٹرسٹی ایکسپریس ٹرینیں دونوں سمتوں میں چلتی ہیں اور دونوں شہروں کے درمیان فاصلہ چار گھنٹے سے بھی کم وقت میں طے کرلیتی ہیں، اس سے قبل یہ فاصلہ چھ گھنٹے پر محیط تھا۔

ریلوے حکام نے توقع ظاہر کی کہ یہ تیز رفتار ریلوے سروس فضائی سفر سے مقابلہ کر سکے گی، میونخ اور برلن کے ایک ٹرپ کے لیے مسافروں کو فی کس ایک سو پچاس یورو خرچ کرنے پڑیں گے۔


مزید پڑھیں: میؤنگ ٹرین میں بلیوں کے ساتھ سفر کرنا چاہیں گے؟


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں