جرمنی: قتل کے شبہے میں دو افغان باشندے گرفتار: Germany, Afghanies
The news is by your side.

Advertisement

جرمنی: قتل کے شبے میں دو افغان باشندے گرفتار

برلن: جرمن پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے مقامی شہری کے قتل کے شبے میں دو افغان باشندوں کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق دونوں گرفتار افغان شہریوں پر الزام ہے کہ انہوں نے بائیس سالہ جرمن شہری کو گذشتہ روز جرمنی کے شہر کوٹھن میں قتل کیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق افغان باشندوں کے ہاتھوں جرمن شہری کی ہلاکت باہمی لڑائی کے باعث ہوئی، شہر کوٹھن کے جس مقام پر لڑائی ہورہی تھی اس موقع پر تیسرا افغان شہری بھی تھا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ تیسرا افغان باشندہ ہاتھا پائی میں ملوث نہیں تھا، تاہم اب بھی ہلاکت سے متعلق معاملہ واضح نہیں ہے، کارروائی کررہے ہیں جلد حقائق سامنے آئیں گے۔

دوسری جانب جرمن شہری کی ہلاکت کے بعد بائیں بازوں سے تعلق رکھنے والے گروہوں کی جانب سے سخت غم وغصہ پایا جاتا ہے، اور ایک بڑے مظاہرے کی بھی تیاری کر رہے ہیں۔

جرمنی میں خاتون کا قتل، پولیس نے قاتل کی تلاش تیز کردی

خیال رہے کہ گذشتہ ماہ ایک شخص نے جرمن شہر ڈسلڈورف میں ایک چھتیس سالہ خاتون کو چاقو کے وار کر کے شدید زخمی کر دیا تھا، بعد ازاں وہ خاتون اسپتال میں انتقال کر گئی تھیں۔

یاد ڈسلڈورف کی پولیس ایک ایسے چوالیس سالہ ایرانی مرد کی تلاش میں ہے، جس نے مبینہ طور پر چاقو کے وار کر کے مذکورہ خاتون کو قتل کر دیا تھا۔

واضح رہے کہ جرمنی میں غیر ملکیوں کے ہاتھوں جرمن شہریوں کی ہلاکتوں کے باعث مقامی لوگوں میں شدید غم وغصہ پایا جاتا ہے جبکہ جرمنی وزیر داخلہ کہہ چکے ہیں کہ مہاجرت ہی تمام مسائل کی جڑ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں