The news is by your side.

Advertisement

‘ قوم کورونا کی صورتحال میں بہتری پر شکرانے کے نفل ادا کرے’

اسلام آباد : وفاقی وزیر غلام سرورخان کا کہنا ہے کہ پاکستان میں کورونا کی صورتحال تیزی سے بہتر ہو رہی ہے، اللہ کاخاص کرم ہےکہ کورونا سے اموات کاتناسب کم ہے، قوم کورونا کی صورتحال میں بہتری پر شکرانے کے نفل ادا کرے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر غلام سرورخان نے گفتگو کرتے ہوئے کہا وبا میں مسلسل کمی ہورہی ہے ، اللہ تعالی نے اس بیماری سے ہمارے ملک کومحفوظ رکھا ہے، این سی او سی روزانہ ہوتی ہے اوراسکی سفارشات ہوتی ہیں،غ فیصلے این سی اوسی میں ہوتےہیں۔

غلام سرورخان کا کہنا تھا کہ عید الفطر کے مقابلے میں بقر عید آزادی سے زیادہ بہتر گزاری، دیگر ممالک کی طرح پاکستان میں کورونا کے زیادہ پھیلنے کا خدشہ تھا، بروقت موثر حکومتی اقدامات سے کورونا سے کا پھیلاؤ زیادہ نہیں ہوا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ پاکستان میں کورونا کی صورتحال تیزی سے بہتر ہو رہی ہے ، این سی او سی، این سی سی میں کورونا بارے بروقت مؤثر فیصلے کیے گئے، این سی اوسی میں کورونا پر مشاورت میں صوبے، اسٹیک ہولڈرز شامل تھے۔

ان کا کہنا تھا کہ آج بھی امریکامیں کوروناسےاموات کی تعدادہزاروں میں ہیں، بھارت میں بھی سیکڑوں کے حساب سے اموات ہورہی ہیں، اللہ کاخاص کرم ہےکہ کورونا سے اموات کاتناسب کم ہے۔

غلام سرورخان نے مزید کہا کہ کورونا کے کم پھیلاؤأ کا کریڈٹ ہیلتھ ورکرز سمیت حکومت کو جاتا ہے، ہیلتھ ورکرز نے اپنی جانوں کی پرواہ کئے بغیر مریضوں کا علاج کیا، قوم کورونا کی صورتحال میں بہتری پر شکرانے کے نفل ادا کرے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ اندرون ملک ڈومیسٹک فلائٹس کا ازسر نو آغاز کر دیا ہے اور پی آئی اے کے کرایوں میں 14 فیصد کمی کا فیصلہ کیا گیا ہے، اندرون ملک پی آئی اے مسافروں کو وزن پر نمایاں چھوٹ دی گئی ہے جبکہ کینیڈا کیلئے پاکستان سے فلائٹس جا رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں