The news is by your side.

Advertisement

شہری کو خوفناک مگر مچھ کی تصاویر کھینچنا مہنگا پڑ گیا، دل دہلا دینے والی ویڈیو

امریکا میں ایک شخص مگر مچھ کے جان لیوا حملے سے بال بال بچ گیا، مگر مچھ کے حملے کی ہولناک ویڈیو نے لوگوں کے دل دہلا دیے۔

امریکی ریاست فلوریڈا کے جان ایس ٹیلر پارک میں پیش آنے والے اس واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے اور اسے دیکھ کر لوگ نہایت خوفزدہ ہیں۔

مذکورہ شخص جھیل کے کنارے پر کھڑا ہو کر تصاویر بنا رہا تھا جب اچانک مگر مچھ اس کی طرف جھپٹا، خش قسمتی سے وہ شخص دور کھڑا تھا لہٰذا اس کی جان بچ گئی۔

بعد ازاں سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر اپنی پوسٹ میں اس شخص نے بتایا کہ وہ اس جھیل کے قریب سے گزر رہا تھا جب اس نے مگر مچھ کو دیکھا۔

اس شخص نے لکھا کہ مگر مچھ کو دیکھ کر وہ اس کی تصاویر بنانے کے لیے رک گیا، یہ خاصا طویل مگر مچھ تھا اور اس کی جسامت 8 سے 10 فٹ تھی، میں نے اتنا طویل مگر مچھ پہلے کبھی نہیں دیکھا تھا۔

اس کے مطابق مگر مچھ اس سے نظریں ملا کر اسے گھورتا رہا، لیکن جیسے ہی اس نے ذرا سی نظر گھمائی، مگر مچھ اس پر حملہ کرنے کے لیے اس کی طرف جھپٹا۔

اس وقت مگر مچھ جھیل سے پورا باہر نکل آیا تھا لیکن خوش قسمتی سے اس کے اور اس کے ممکنہ شکار کے درمیان کچھ فاصلہ تھا، ناکام کوشش کے بعد مگر مچھ واپس پلٹ کر پانی میں چلا گیا۔

مذکورہ شخص کا کہنا ہے کہ یہ واقعہ اس کی یادداشت میں ہمیشہ محفوظ رہے گا اور اب وہ جنگلی جانوروں کے قریب جاتے ہوئے محتاط رہے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں