The news is by your side.

Advertisement

بختاور کے بیٹے کے لیے تحفہ، ملالہ نے آٹوگراف میں کیا لکھا؟

نوبیل انعام یافتہ ملالہ یوسف زئی نے بختاور کے بیٹے میر حاکم کے لیے ایک نہایت خوب صورت تحفہ بھیجا ہے، جس سے وہ تبھی مستفید ہو سکے گا جب وہ پڑھنے کے قابل ہوگا۔

انسٹاگرام پر ابھی سے آصف علی زرداری کے نواسے، اور بلاول کے بھانجے ننھے میر حاکم کے نام سے اکاؤنٹ بنا لیا گیا ہے، جب کہ ان کی عمر ایک سال بھی نہیں ہوئی ہے۔

اس اکاؤنٹ سے ایک ویڈیو شیئر کی گئی ہے جس میں ملالہ یوسف زئی کی جانب سے میر حاکم کے لیے تحفتاً بھیجی گئی کتاب کا عکس دکھایا گیا ہے، یہ کتاب ملالہ نے خود لکھی ہے، اور کتاب پر ملالہ کا آٹوگراف بھی دکھائی دے رہا ہے۔

گزشتہ روز شیئر کی جانے والی ویڈیو کے ساتھ کیپشن میں لکھا گیا ہے: میری لائبریری میں تازہ ترین اضافہ! شکریہ ملالہ – میں ممی کے ساتھ اسے پڑھنے کے لیے بے تاب ہوں۔

یہ کتاب انگریزی میں ہے، اور خود ملالہ ہی کی لکھی ہوئی ہے، جس کا عنوان ہے ملالاز میجک پینسل، یعنی ملالہ کا جادوئی پینسل۔ ملالہ نے آٹوگراف میں لکھا کہ جب آپ چند سال بعد پڑھنا شروع کریں گے تو امید ہے کہ میری کتاب پڑھنے کا لطف اٹھائیں گے۔

ملالہ نے مزید لکھا: بہت ساری کتابیں پڑھو، بہت سی چیزیں سیکھو، اور دنیا کو بدلنے میں مدد کرو۔ بہت سارا پیار، ملالہ، یکم فروری 2022۔یاد رہے کہ میر حاکم کی پیدائش 10 اکتوبر 2021 کو ہوئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں