The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں بارش اورآندھی کے باعث مختلف حادثات میں لڑکی جاں بحق‘ 12افراد زخمی

لاہور: صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور سمیت مختلف شہروں میں موسلادھار بارش اور تیز آندھی کے باعث مختلف حادثات میں لڑکی جاں بحق اور 12 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور سمیت گجرات، گجرانوالہ، شیخوپورہ اور ساہیوال سمیت مختلف شہروں میں موسلادھا بارش اور تیزآندھی کے باعث مکانوں کی چھتیں گرنے کے مختلف واقعات میں لڑکی جان جاں بحق جبکہ 12 افراد زخمی ہوگئے۔

پنجاب کے مختلف شہروں میں بارشوں کے باعث درجنوں فیڈرز ٹرپ کر جانے سے کئی علاقوں میں بجلی کی فراہمی بھی معطل ہوگئی۔ خراب موسم کے باعث اسلام آباد ایئرپورٹ پر پروازوں کا شیڈول بھی متاثر ہواہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق پنجاب کے علاوہ شمالی وزیرستان، خیبرایجنسی اور فاٹا کے قبائلی علاقوں میں بھی گرج چمک کے ساتھ ہونے والی بارش سے گرمی کا زور ٹوٹ گیا ہے۔

دوسری جانب آزاد کشمیر میں بھی بارش اور بعض مقامات پرژالہ باری بھی ہوئی ہے۔

محکمہ موسمیات نے آج اور کل بھی بالائی پنجاب میں تیز ہوائیں چلنے اور کہیں کہیں ہلکی بارش کی پشگوئی کی ہے جبکہ بالائی سندھ، شمالی مشرقی بلوچستان، خیبرپختونخواہ، فاٹا، گلگت بلتستان اور کشمیر میں بھی بارش کا امکان ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں