The news is by your side.

Advertisement

ووٹ کو عزت دو، یہی مسلم لیگ (ن) کا نعرہ ہے: شہباز شریف

لاہور: پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف نے کہا ہے کہ ووٹ کو عزت دو یہی ن لیگی نعرہ ہے، 26 جولائی کا سورج ہماری فتح کا ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کیا، شہباز شریف کا کہنا تھا کہ ہمارے کارکنوں پر نیب کے ذریعے دباؤ ڈالا گیا، کوئی بھی ہمارے خلاف کرپشن کا ثبوت نہیں دے سکا۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان نے خیبرپختونخوا کا بیڑا غرق کر دیا، چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا تھا کہ کے پی میں نہیں بلکہ پورے پاکستان کو بجلی دیں گے، کے پی کا یہ حال ہے کہ تحریک انصاف کے دور میں پچھلی حکومت کا 80 میگاواٹ پلانٹ خراب ہوگیا۔


اگر موقع ملا تو پاکستان کو ترکی اور ملیشیا بنادوں گا، شہبازشریف


صدر مسلم لیگ ن کا کہنا تھا کہ کے پی حکومت نے اصل میں منفی 8 میگا واٹ بجلی پیدا کی جبکہ ن لیگ دور میں 11 ہزار میگا واٹ بجلی سسٹم میں شامل ہوئی، ڈینگی آیا تو خان صاحب نتھیا گلی کے پہاڑوں پر جاکر سو گئے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ عمران خان عام آدمی سے ہاتھ ملانا بھی پسند نہیں کرتا، ایسے لوگ عوامی نمائندے نہیں ہوتے، ن لیگ نے ملک کے لیے عظیم کام کیے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ لاہور میٹرو 30 ارب میں بنی تھی، پشاور میٹرو 68 ارب پر چلی گئی، ہائیکورٹ نے کہا پشاور میٹرو کا ٹھیکہ بلیک لسٹ کمپنی کو دیا گیا تھا، صورت حال جیسی بھی ہو ن لیگ انتخابات میں واضح کامیابی حاصل کرے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں