The news is by your side.

نیدر لینڈ ٹیم کا شکریہ ادا کرنا پڑے گا، رمیز راجا

پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجا نے کہا ہے کہ قومی ٹیم محنت کرکے فائنل میں پہنچی ہے مگر ہمیں نیدر لینڈ کی ٹیم کا بھی شکریہ ادا کرنا پڑے گا۔

پی سی چیئرمین رمیز راجا ٹی 20 ورلڈ کپ کا فائنل دیکھنے اور قومی ٹیم کی حوصلہ افزائی کے لیے آسٹریلیا پہنچ چکے ہیں، جہاں انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ قومی ٹیم محنت کرکے فائنل میں پہنچی ہے اور اب قوم کو ٹیم سے بڑی امیدیں ہیں تاہم ہمیں نیدر لینڈ کی ٹیم کا بھی شکریہ ادا کرنا پڑے گا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ روانگی سے قبل کہا تھا یہ ٹیم ورلڈ کپ جیت سکتی ہے لیکن اس وقت پی سی بی میں میرے بیان کو اچھا نہیں سمجھا گیا تھا، ٹیم کو خواب دیکھنے ہوتے ہیں کیونکہ خوابوں کی ہی تعبیر ملتی ہے۔

رمیز راجا نے قومی ٹیم کے کھلاڑیوں سے ملاقات کرکے ان کی حوصلہ افزائی کی اور اس موقع پر انہوں نے 1992 میں کپتان عمران خان کی تقریر کو دہراتے ہوئے کہا کہ یہ موقع پھر نہیں آنا، گراؤنڈ میں 100 فیصد کارکردگی دیں۔

مزید پڑھیں: رمیز راجا نے 92 والی کپتان عمران خان کی تقریر دہرا کر کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کی

واضح رہے کہ ٹی 20 ورلڈ کپ سپر 12 مرحلے کے اختتامی روز نیدر لینڈ نے جنوبی افریقہ کو اپ سیٹ شکست دے کر پاکستان کی سیمی فائنل میں رسائی کا سفر آسان کیا تھا، اگر نیدر لینڈ وہ میچ نہ جیتتا تو پاکستان بنگلہ دیش کو شکست دینے کے باوجود سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی نہیں کرسکتا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں