site
stats
بزنس

سونے کی قیمتوں میں ایک بار پھراضافہ

لندن: یورپ اور ایشیا میں سونے کے نرخوں میں ایک بار پھر اضافہ دیکھنے میں آیا ہے جس کا سبب امریکہ کی سیاسی صورتحال کو قرار دیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لندن میں سپاٹ گولڈ کے نرخ 0.4 فیصد بڑھ کر 1227.21 ڈالر فی اونس رہی جبکہ امریکی سونے کے سودے 0.3 فیصد اضافے کے ساتھ 1227.90 ڈالر فی اونس طے پائے۔

ایشیاءمیں سپاٹ گولڈ کے نرخ 0.2 فیصد اضافے کے بعد 1227.33 ڈالر فی اونس رہے۔امریکی سونے کے سودے 0.3 فیصد بڑھنے کے بعد 1227.20 ڈالر فی اونس طے پائے۔

عالمی گولڈ مارکیٹ ذرائع کے مطابق یورپ اور ایشیاءمیں سونے کے نرخوں میں اضافہ امریکا میں غیر یقینی سیاسی صورتحال کے باعث دیکھنے میں آیا ہے۔

یاد رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حلف اٹھانے کے بعد سے سونے کی قیمتیں عدم استحکام کا شکار ہیں‘ گزشتہ دنوں رواں سال میں پہلی بار قیمتوں میں معمولی کمی دیکھنے میں آئی تھی تاہم اب ایک بارپھر سونے کی قیمتوں میں اضافہ دیکھا جارہاہے۔


دنیا میں کل کتنا سونا ہے؟


 دنیا میں سونے کے سکّے سب سے پہلے 550 قبل مسیح میں موجودہ ترکی کے بادشاہ کروئسوس کے دور میں ڈھالے گئے تھے۔ بہت جلد بحیرۂ روم کے گرد و نواح میں تاجروں اور کرائے کے سپاہیوں کے لیے سونا معاوضے کی ادائیگی کا تسلیم شدہ ذریعہ بن گیا۔

جی ایف ایم ایس کا تخمینہ ہے کہ 1492 تک دنیا بھر میں 12780 ٹن سونا نکالا جا چکا تھا۔تاہم سونے کے سرمایہ کار جیمز ٹرک کا خیال ہے کہ پرانے زمانے میں کان کنی کے طریقے زیادہ ترقی یافتہ نہیں تھے۔ان کا خیال ہے کہ اصل میں اس وقت تک صرف 297 ٹن سونا ہی نکالا گیا تھا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top